(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Referat Zdrowia
  • Struktura i zadania

    REFERAT ZDROWIA – 6 etatów (symbol ZDR) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    a) Kierownik referatu (1 etat)
    b) stanowisko do spraw promocji zdrowia, (1etat),
    c) stanowisko do spraw społecznych (2 etaty),
    d) stanowisko do spraw współpracy z organizacjami pozarządowymi (1 etat),
    e) stanowisko do spraw wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (1 etat).

    Do zadań referatu należy:
    1) prowadzenie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych, narkomanii, przemocy w rodzinie,
    2) obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
    3) nadzór merytoryczny nad publicznymi zakładami opieki zdrowotnej w zakresie udzielonych dotacji, prowadzenie spraw dotyczących świadczeń opieki zdrowotnej,
    4) koordynacja działań w zakresie edukacji promującej zdrowie,
    5) współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego oraz wspieranie i upowszechnianie idei samorządowych w zakresie wspierania trzeciego sektora,
    6) realizacja działań w zakresie zwiększania aktywności społecznej osób niepełnosprawnych
    i zagrożonych wykluczeniem społecznym,
    7) inicjowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację projektów poszerzających ofertę Gminy w zakresie zadań realizowanych przez referat,
    8) wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
    9) planowanie i zapewnienie warunków bytowych oraz pomocy medycznej i społecznej dla ewakuowanej (poszkodowanej) ludności,
    10) nadzór nad wydatkowaniem dotacji celowych udzielonych na zadania związane ze służbą zdrowia oraz dotacji udzielanych stowarzyszeniom i organizacjom społecznym,
    11) wydawanie decyzji uprawniających do korzystania ze świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych,
    12) nadzór nad dotacjami dla Centrum Integracji Społecznej
    13) planowanie i zorganizowanie zastępczych miejsc szpitalnych.


    Data wprowadzenia: 2016-04-12 0857
    Data upublicznienia: 2016-04-12
    Art. czytany: 3613 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna