|
|
|
|
Zamówienia Publiczne Rok 2015 Ogłoszenia o zamówieniu
|
|
Dostawa komputerów i oprogramowania wraz z instalacją dostarczonych komputerów ... w ramach realizacji projektu pod nazwą - Upowszechnienie dostępu do internetu dla osób wyklu
Dostawa komputerów i oprogramowania wraz z instalacją dostarczonych komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą - Upowszechnienie dostępu do internetu dla osób wyklu
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.umskarzysko.bip.doc.pl
________________________________________
Skarżysko-Kamienna: Dostawa komputerów i oprogramowania wraz z instalacją dostarczonych komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą - Upowszechnienie dostępu do internetu dla osób wykluczonych cyfrowo projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion POIG/8.3/2013/SWI/142
Numer ogłoszenia: 289262 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów i oprogramowania wraz z instalacją dostarczonych komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą - Upowszechnienie dostępu do internetu dla osób wykluczonych cyfrowo projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion POIG/8.3/2013/SWI/142.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych komputerów i oprogramowania, instalacja dostarczonych komputerów oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach realizacji projektu Upowszechnienie dostępu do Internetu dla osób wykluczonych cyfrowo. w ramach POIG/8.3/2013/ŚWI/142. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w następujących etapach wykonanie poszczególnych etapów może pokrywać się czasowo : Etap I - Dostawa 50 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem oraz wdrożenie oprogramowania zarządzająco -zabezpieczającego; Etap II - Szkolenia dla beneficjentów ostatecznych /50 osób - beneficjentów ostatecznych ; Etap III - Dostarczenie i uruchomienie łącza internetowego dla celów projektowych; Etap IV - Instalacja dostarczonych komputerów przenośnych oraz przyłączenie ich do sieci WiFi zamawiającego w określonych lokalizacjach 50 lokalizacji na terenie miasta - beneficjenci ostateczni . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi rekomendacjami UZP - udzielanie zamówień publicznych na dostawę zestawów komputerowych - zał. Nr 5.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.31.00-0, 32.52.30.00-5, 32.42.00.00-3, 51.30.00.00-5, 72.70.00.00-7, 48.62.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu musi jednoznacznie wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał . b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 96
• 2 - Czas reakcji serwisowej - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawarte są w Załącznik nr 6 do SIWZ. § 14. Zmiany zawartej umowy Strony przewidują zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności 1. terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zmienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzy Wdrażającej; e) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, wystąpią warunki atmosferyczne niedające się przewidzieć na etapie ogłoszenia zamówienia które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; f) okoliczności powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, kiedy Zamawiający polecił dokonać zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach. g) zmiany podwykonawców na wniosek Wykonawcy. h) dostarczenia przedmiotu zamówienia o parametrach lepszych niż deklarowane w ofercie za uprzednią zgodą Zamawiającego 2. W zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki beneficjenta ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 3. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy określonych w ust. 1 umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust.1. Protokół konieczności będzie każdorazowo załącznikiem do aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna II piętro pok. 94.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko-Kamienna Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion POIG/8.3/2013/SWI/142.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Data wprowadzenia: 2015-10-28 1445 Data upublicznienia: 2015-10-28 Art. czytany: 4337 razy
|
|
» zał. 1 - rozmiar: 360448 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. 2 - rozmiar: 48516 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 3 - rozmiar: 35088 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 4 - rozmiar: 33226 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 5 - rozmiar: 289664 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
» zał. 6 - rozmiar: 443392 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» zał. 7 - rozmiar: 55808 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» Zapytanie Nr 1 + odpowiedź - rozmiar: 49664 bajtów Typ pliku: application/msword
|
» ZMIANA SIWZ Nr 1 - rozmiar: 50688 bajtów Typ pliku: application/msword
|
Wiadomość wprowadził: Edyta Zawidczak
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl
GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:
Poniedziałek:
7:30 - 17.00
Wtorek - Czwartek:
7:30 - 15:30
Piątek:
7:30 - 14:00
Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:
7:30 - 17:00
|
|