(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
  • Struktura i zadania.

    WYDZIAŁ GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA – 13 etatów (symbol GKOŚ) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    1) Naczelnik Wydziału (1 etat)
    2) Referat Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska
    a) Kierownik referatu (1 etat)
    b) stanowisko ds. gospodarki odpadami (2 etaty)
    c) stanowisko ds. ochrony środowiska (2 etaty)
    d) stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa (1 etat)
    3) Referat Gospodarki Komunalnej
    a) Kierownik referatu (1 etat)
    b) stanowisko do spraw komunalnych (5 etatów)

    Do zadań Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska należy:
    1) tworzenie systemu gospodarki odpadami komunalnymi z uwzględnieniem selektywnego zbierania odpadów,
    2) nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
    3) analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi i funkcjonowania systemu,
    4) prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
    5) ewidencja i sprawozdawczość w zakresie odpadów komunalnych i nieczystości płynnych,
    6) sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością organu,
    7) wydawanie decyzji nakazujących posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania,
    8) obsługa finansowania zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej,
    9) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie,
    10) wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji zezwalających na usuwanie drzew i krzewów oraz za zniszczenie zieleni, usuwanie drzew i krzewów bez zezwolenia,
    11) opiniowanie wniosków na przetwarzanie odpadów,
    12) naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska,
    13) wydawanie decyzji w sprawie zmian stanu wody na gruncie oraz zatwierdzania ugód,
    14) zatwierdzanie projektów robót geologicznych oraz opiniowanie wniosków o udzielenie koncesji na poszukiwanie złóż kopalin,
    15) załatwianie spraw z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej,
    16) nadzór i prowadzenie spraw związanych z pielęgnacją, utrzymaniem i wykonywaniem zagospodarowania zieleni miejskiej poza pasem drogowym dróg publicznych, a także urządzanie nowych skwerów,
    17) nadzór nad lasami gminnymi,
    18) podcinka pielęgnacyjna oraz wycinka drzew zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia z terenu nieruchomości gminnych poza pasem drogowym dróg publicznych,
    19) utrzymanie letnie i zimowe dróg wewnętrznych, chodników, kładek dla pieszych, schodów terenowych itp. na terenach stanowiących własność gminy lub których obowiązek utrzymania wynika z zawartych umów lub porozumień,
    19a) remonty nawierzchni dróg wewnętrznych, chodników, schodów terenowych itp. na ternach stanowiących własność gminy lub których obowiązek utrzymania wynika z zawartych umów lub porozumień,
    20) prowadzenie spraw związanych z konserwacją i remontami uszkodzonych i niedrożnych ciągów kanalizacji deszczowej i urządzeń podczyszczających, utrzymaniem i remontami zdroi ulicznych, opracowaniem dokumentacji projektowej i realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie kanalizacji deszczowej, wydawanie warunków technicznych na podłączenie się do istniejącej kanalizacji deszczowej, zakresie kanalizacji deszczowej,
    21) utrzymanie zbiorników wodnych stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna, organizowanie i prowadzenie miejsc wykorzystanych do kąpieli nad zbiornikami wodnymi stanowiącymi własność Gminy,
    22) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem wiat przystankowych i czystości na przystankach komunikacyjnych, z zakupem, montażem i utrzymaniem koszy, ławek i urządzeń zabawowych,
    23) prowadzenie spraw związanych z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami, programem zapobiegania bezdomności zwierząt, rejestracją psów posiadających właściciela oraz wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną,
    24) wydawanie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części oraz decyzji o czasowym odebraniu zwierzęcia właścicielowi w przypadku znęcania się nad zwierzęciem lub świadomym dopuszczaniem do zadawania mu cierpień na wniosek Policji, lekarza weterynarii lub upoważnionego przedstawiciela organizacji społecznej, której statutowym zakresem działania jest ochrona zwierząt,
    25) organizowanie i prowadzenie robót publicznych,
    26) opieka nad pomnikami, obiektami i miejscami pamięci narodowej w mieście, nadzór nad stanem technicznym pomników i obiektów grobownictwa wojennego, prowadzenie prac remontowych, renowacyjnych i porządkowych,
    27) nadzór nad cmentarzem komunalnym w zakresie spraw wynikających z przepisów
    o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
    28) prowadzenie spraw związanych z rozbiórkami budynków na terenie miasta,
    29) współpraca ze spółkami komunalnymi w zakresie realizacji usług komunalnych, opiniowanie wniosków cenowych składanych przez Spółki na świadczone usługi przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w tym zakresie,
    30) nadzór merytoryczny w zakresie przedmiotu działalności spółek,
    31) koordynowanie działalności spółek ze strategią gminy, budżetem i innymi dokumentami planistycznymi,
    32) zgody na wycinki drzew znajdujących się na gruntach gminy,
    33) prowadzenie ewidencji szamb i oczyszczalni przydomowych,
    34) wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
    35) prowadzenie działań edukacyjnych i informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
    36) przygotowania przepisów prawa miejscowego określających zasady gospodarki odpadami komunalnymi.




    Data wprowadzenia: 2015-04-14 1054
    Data upublicznienia: 2015-04-14
    Art. czytany: 7195 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    Rejestr zmian:
    2016-04-12
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Jarosińska

    2015-08-21
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Jarosińska

    2015-04-14
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Jarosińska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna