(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • Odśnieżanie dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011 roku.

    Skarżysko-Kamienna: Odśnieżanie dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011 roku.
    Numer ogłoszenia: 406886 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011 roku..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie śniegu z dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011. Usługa odśnieżania dachów budynków w obiektach Zamawiającego o ogólnej powierzchni 19181,72m2 załącznik nr 3 do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy) będzie wykonywana zawsze na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości metrów kwadratowych powierzchni przewidzianych do odśnieżenia. -Specyfikacja techniczna wykonania usługi: a) ze względu na możliwość uszkodzenia papy termozgrzewalnej lub dachówek pokrywających dachy, Zamawiający wymaga pozostawienia warstwy około 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje. Niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach, w tym także wzdłuż ogniomurów okalających dachy, b) należy zachować szczególną ostrożność przy odśnieżaniu dachów, aby nie uszkodzić istniejących na dachach instalacji odgromowych, c) Wykonawca przystąpi do robót w ciągu 12 godzin od czasu zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego pocztą mailową lub fax-em, przez Zamawiającego o potrzebie odśnieżania dachów, d) Wykonawca wykona usługę usunięcia śniegu z powierzchni dachów w możliwie najkrótszym terminie i nie dłuższym niż 2 doby, e) faktycznie odśnieżona powierzchnia dachów może być mniejsza od ww., a Zamawiający może przerwać lub ograniczyć zakres usług odśnieżania, w przypadku zmian warunków atmosferycznych, f) hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów, g) wszystkie uszkodzenia elewacji oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów zhałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy - na co wyraża zgodę, h) każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP, i) w czasie wykonywania robót Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać wszystkich przepisów BHP oraz zachować szczególną ostrożność, j) do usuwania śniegu Wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń papy termozgrzewalnej oraz dachówek pokrywających odśnieżane obiekty, k) w przypadku dobrych warunków atmosferycznych, skutkujących brakiem konieczności odśnieżania w czasie trwania umowy, wynagrodzenie nie przysługuje (brak wynagrodzenia za gotowość podjęcia czynności odśnieżania). - Pozostałe ustalenia: a) dla ustalenia ceny oferty za odśnieżanie strony przyjmują: - cenę jednostkową odśnieżenia powierzchni 19181,72 m2, poprzez usunięcie śniegu z dachu, zrzucenie go i zhałdowanie z przesunięciem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) wynagrodzenie za faktyczne wykonanie usługi będzie ustalane..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Odśnieżanie dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011 roku. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1) kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2) dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

    III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto - każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny (załącznik nr 6 do SIWZ);

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającej zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości oraz - minimum 4 osobami na stanowisku pracownik fizyczny, posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości (załącznik nr 7do SIWZ).

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstwie, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2. zmiany zakresu rzeczowego dotyczącego zarówno ilości budynków jak i terenów gminnych oraz zmian określających zarządzanie terenami gminnymi, 3. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, 4. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna, I piętro, pokój nr 15 (sekretariat).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk


    ===============================
    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Skarżysko-Kamienna, dnia 20.12.201r.

    wg rozdzielnika
    Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) niniejszym informujemy,
    że w prowadzonym przez:
    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
    z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 193 000 euro na zadanie pod nazwą:
    „Odśnieżanie dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011 roku.”
    wybrał jako ofertę najkorzystniejszą:
    – ofertę Nr 2 - złożoną przez Wykonawcę: EXPOL-BIS Sp. Jawna, Arkadiusz Pawliszak Waldemar Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna – za kwotę: cena jednostkowa: 1,90zł brutto.
    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą spośród wszystkich złożonych na podstawie kryterium oceny oferty określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto w ofertach niepodlegających odrzuceniu w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.
    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Punktacja przyznana ofertom
    w kryterium oceny
    Cena-100%
    1 F.H.U. CLEANJOB-S.C. R. Sieczka, S. Leśniak,
    ul. Staszica 25a, 26-110 Skarżysko-Kamienna
    faks: 41-25-14-710 94,00 pkt.
    2 F.H.U. MBM CLEANING Oddz. Kielce,
    ul. Planty 4/22, 25-502 Kielce
    faks: 41-34-31-462 Wykluczona
    3 EXPOL-BIS Sp. Jawna,
    Arkadiusz Pawliszak, Waldemar Pawliszak,
    ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
    faks: 41-25-24-165 100,00 pkt.
    Zamawiający zawiadamia, że oferta nr 2 została wykluczona na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp „… nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert…”
    Zamawiający zawiadamia również, iż zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta: 27.12.2010 r. , jeżeli zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostało przesłane
    w sposób określony w art. 27 ust. 2 (faks).
    Jednocześnie Zamawiający wzywa adresatów niniejszego pisma wymienionych wg rozdzielnika do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj. 041-25-23-500.

    Otrzymują:
    1. F.H.U. MBM CLEANING Oddz. Kielce, ul. Planty 4/22, 25-502 Kielce,
    2. F.H.U. CLEANJOB-S.C. R. Sieczka, S. Leśniak, ul. Staszica 25a, 26-110 Skarżysko-Kamienna,
    3. EXPOL-BIS Sp. Jawna, Arkadiusz Pawliszak, Waldemar Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna,
    4. a/a.

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w SKarżysku-Kamiennej
    mgr jacek Jeżyk
    (podpis na oryginale)

    ============================
    Ogłoszenie powiązane:

    Ogłoszenie nr 406886-2010 z dnia 2010-12-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest usuwanie śniegu z dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011. Usługa odśnieżania...
    Termin składania ofert: 2010-12-20

    --------------------------------------------------------------------------------


    Skarżysko-Kamienna: Odśnieżanie dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011 roku.
    Numer ogłoszenia: 419310 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406886 - 2010r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011 roku..

    II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie śniegu z dachów budynków stanowiących własność Gminy Skarżysko-Kamienna administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w sezonie zimowym 2010/2011. Usługa odśnieżania dachów budynków w obiektach Zamawiającego o ogólnej powierzchni 19181,72m2 załącznik nr 3 do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy) będzie wykonywana zawsze na wezwanie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości metrów kwadratowych powierzchni przewidzianych do odśnieżenia. -Specyfikacja techniczna wykonania usługi: a) ze względu na możliwość uszkodzenia papy termozgrzewalnej lub dachówek pokrywających dachy, Zamawiający wymaga pozostawienia warstwy około 1,5 cm zlodowacenia przylegającego do odśnieżanego podłoża, o ile ono występuje. Niedopuszczalne jest tworzenie hałd śniegu na dachach, w tym także wzdłuż ogniomurów okalających dachy, b) należy zachować szczególną ostrożność przy odśnieżaniu dachów, aby nie uszkodzić istniejących na dachach instalacji odgromowych, c) Wykonawca przystąpi do robót w ciągu 12 godzin od czasu zgłoszenia telefonicznego, potwierdzonego pocztą mailową lub fax-em, przez Zamawiającego o potrzebie odśnieżania dachów, d) Wykonawca wykona usługę usunięcia śniegu z powierzchni dachów w możliwie najkrótszym terminie i nie dłuższym niż 2 doby, e) faktycznie odśnieżona powierzchnia dachów może być mniejsza od ww., a Zamawiający może przerwać lub ograniczyć zakres usług odśnieżania, w przypadku zmian warunków atmosferycznych, f) hałdy śniegu nie mogą przylegać do elewacji odśnieżanego obiektu oraz nie mogą utrudniać ruchu pieszego i samochodowego. Hałdy nie mogą uniemożliwiać korzystania z wyjść, w tym także ewakuacyjnych z obiektów, g) wszystkie uszkodzenia elewacji oraz urządzeń będących w pobliżu, wynikłe przy odśnieżaniu, spowodowane między innymi przez nacisk zwałów zhałdowanego śniegu na elementy obiektu (takie jak bramy, drzwi itp.) - zostaną naprawione na koszt Wykonawcy - na co wyraża zgodę, h) każde miejsce zrzutu śniegu musi być wygrodzone i trwale oznakowane przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami BHP, i) w czasie wykonywania robót Wykonawca musi bezwzględnie przestrzegać wszystkich przepisów BHP oraz zachować szczególną ostrożność, j) do usuwania śniegu Wykonawca użyje sprzętu, który nie będzie powodował uszkodzeń papy termozgrzewalnej oraz dachówek pokrywających odśnieżane obiekty, k) w przypadku dobrych warunków atmosferycznych, skutkujących brakiem konieczności odśnieżania w czasie trwania umowy, wynagrodzenie nie przysługuje (brak wynagrodzenia za gotowość podjęcia czynności odśnieżania). - Pozostałe ustalenia: a) dla ustalenia ceny oferty za odśnieżanie strony przyjmują: - cenę jednostkową odśnieżenia powierzchni 19181,72 m2, poprzez usunięcie śniegu z dachu, zrzucenie go i zhałdowanie z przesunięciem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, b) wynagrodzenie za faktyczne wykonanie usługi będzie ustalane..

    II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

    SEKCJA III: PROCEDURA

    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    EXPOL-BIS Sp. Jawna, Arkadiusz Pawliszak, Waldemar Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102803,74 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 1,90

    Oferta z najniższą ceną: 1,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2,03

    Waluta: PLN.



    Data wprowadzenia: 2010-12-13 1432
    Data upublicznienia: 2010-12-13
    Art. czytany: 2980 razy

    » Załącznik nr 1 - warunki przetargowe - rozmiar: 212992 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2 -oferta - rozmiar: 76800 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3 - powierzchnie dachów - rozmiar: 98816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4 - wzór umowy - rozmiar: 104960 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5 - protokół wykonawczy - rozmiar: 81920 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6 -wykaz prac - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7 - wykaz osób - rozmiar: 74240 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 8 - oświad. art. 22. - rozmiar: 72704 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 9 - oświad. art. 24 - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
    Rejestr zmian:
    2010-12-27
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Bieniek

    2010-12-20
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Bieniek

    2010-12-13
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    12. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna