(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Karty Usług
A Status prawny
A Wydziały i referaty
A Władze
A Zamierzenia władzy
A Programy
A Organizacja
A Oferty inwestycyjne
A Jednostki podległe
A Zamówienia Publiczne
A Przetargi - archiwum do 2008
A Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
A Majątek Gminy
A Oświadczenia majątkowe
A Rejestry i ewidencje
A Kontrole
A Budżet i finanse
A Informacje niepublikowane
A Oferty Pracy
A Konkurs ofert
A Informator budżetowy
A Instrukcja obsługi
A Organizacje Pozarządowe
A Wybory
A Składowanie odpadów niebezpiecznych
A Środowisko
A Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
A Ogłoszenia o konkursach
A Ogłoszenia
A Obwieszczenia
A Skarżyska Karta Dużej Rodziny
A Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
A Petycje
A Działalność lobbingowa
A Konsultacje społeczne
A Budżet Obywatelski
A Skarżyski Program Seniora
A Prawo miejscowe
A Jak załatwić sprawę
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
A Wyszukaj urzędnika
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
A» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
A» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
A» Zapytanie ofertowe
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
A» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku - Kamiennej

    Przetarg nr 5/2009

    Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r
    Numer ogłoszenia: 229625 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin..

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-3.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
    Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości 5000 PLN. ( słownie: pięć tysięcy złotych ) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w 2010 r. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1. kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2. dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne , na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą , zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    * Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Aby potwierdzić spełnienie tego warunku od Wykonawców wymaga się, aby wykazali , że : a wykonali co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: utrzymanie czystości i porządku w budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów o zsumowanej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto . b dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. . co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia co najmniej średniej szkoły ogrodniczej i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe. c dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu urobku i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej trzema urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ). Za podmioty występujące wspólnie uważa się również spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika ( art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ).Wykonawcy występujący wspólnie każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów , o których mowa w pkt. 6 Warunków Przetargowych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ..
    * Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków na podstawie dokumentów, oświadczeń i wykazów złożonych wraz z ofertą wykonania. Do oferty wykonania należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 2. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonania zał. Nr 2 lub oferta samodzielnie sporządzona przez Wykonawcę zgodnie z ww załącznikiem oraz formularzem ofertowym Wykonawca składa: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - wypełniony druk oświadczenia zał. nr 9 lub oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg ww.wzoru Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 do 9 Zamawiający żąda: c. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: d. wykazu (wypełniony zał. Nr 5 - druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem )potwierdzającego wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. utrzymaniu czystości i porządku w budynkach oraz sprzątaniu i odśnieżaniu terenów o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie; Wymagana forma dokumentu - oryginał. Pozostałe dokumenty: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. e. wypełniony zał. Nr 11 - druk wykazu osób potencjał kadrowy lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia co najmniej średniej szkoły ogrodniczej i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające ww. uprawnienia zawodowe. Wykonawca w ww. Wykazie musi wskazać osobę/y, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz załączyć kserokopię w/w wymaganych przez Zamawiającego uprawnień zawodowych. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. f. wykaz wg. Załącznika nr 6 będącego w dyspozycji Wykonawcy potencjału technicznego umożliwiającego wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponowanie co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu urobku i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej trzema urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania. Wymagana forma wykazu - oryginał. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty mogą być składane łącznie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dowód wniesienia wadium Szczegółowe wymagania zostały określone w pkt.8- Wymagania dotyczące wadium.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona internetowa: www.umskarzysko.bip.doc.pl; Menu; jednostki podległe; Zarząd Zasobów Komunalnych.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna tel. 041 -25-24-900 fax. 041 - 25-23-500.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3 a pok . nr 15.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



    Dyrektor ZZK w Skarżysku- Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk

    Skarżysko – Kamienna 07.12.2009 r.

    ZZK/ZP/341/ 5 /4380 / 2009
    wszyscy zainteresowani
    ============================


    ZMIANA TREŚCI SIWZ


    Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków w postępowaniu na “Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko – Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2010 r.”
    Zmiana dotyczy załącznika Nr 1 do SIWZ tj. Warunki Przetargowe i polega na korekcie omyłki pisarskiej w pkt. 3. „Opis przedmiotu zamówienia”. Zdanie :

    „Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ”

    zastępuje się zdaniem:

    „Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ”

    Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia.
    Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej ( na której została zamieszczona SIWZ ).
    Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania oraz otwarcia ofert pozostaje bez mian.

    z upoważnienia Dyrektora

    Renata Świątczak

    Numer ogłoszenia: 419790 - 2009; data zamieszczenia: 07.12.2009

    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

    Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 229625 - 2009 data 02.12.2009 r.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, fax. 0-41 2523500.

    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

    II.1) Tekst, który należy zmienić:

    * Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
    * W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2009 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ.
    * W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ.

    Skarżysko – Kamienna 15.12.2009 r.



    wg. rozdzielnika
    =========================

    ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej, jako Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej spośród złożonych przez Wykonawców w postępowaniu przetargowym na zadanie PN.
    „Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko – Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku – Kamiennej w 2010 r.”

    prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 206.000 euro tj:

    -ofertę Nr 3: P.U-H „ KALTEX” Ł. Kaleta, 25- 255 Kielce, ul. Wikaryjska 99 - 237 128, 77 PLN

    Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy była najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto , w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.

    Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:

    Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
    1 EXPOL-BIS Spółka Jawna, W.A Pawliszak, 26-110 Skarzysko-Kamienna, ul. Wioślarska 1 cena brutto: 240 782, 15 PLN( cena po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej w trybie przewidzianym w art. 87 ust.2 pkt. 2 PZP)
    2 „Trans” C.Jakubowski, L.Krupa
    ul. Kościuszki 1 , 26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 272 998, 87 PLN
    3 P.U-H „ KALTEX” Ł. Kaleta, 25- 255 Kielce, ul. Wikaryjska 99 cena brutto: 237 128, 77 PLN( cena po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej w trybie przewidzianym w art. 87 ust.2 pkt. 2 PZP)

    W wyniku oceny ofert na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcom następująca liczę punktów:

    Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
    Cena – 100 %

    1 98,48
    2 86,86
    3 100

    Termin podpisania umowy: 23.12.2009r. siedziba Zamawiającego, pok. Nr.15
    Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj.25-23500.

    Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub przy zachowaniu należytej staranności mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.

    Dyrektor ZZK w Skarzysku- Kamiennej

    mgr Jacek Jeżyk

    Otrzymują :


    1. EXPOL BIS” sp.j. W.A. Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    2. „Trans” C. Jakubowski, L. Krupa, ul. Kościuszki 1, 26-110 Skarżysko- Kamienna
    3. P.U-H „ KALTEX” Ł. Kaleta, 25- 255 Kielce, ul. Wikaryjska 99
    4. a/a

    Ogłoszenie powiązane:
    Ogłoszenie nr 229625-2009 z dnia 2009-12-02 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej...
    Termin składania ofert: 2009-12-10
    

    Skarżysko-Kamienna: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r
    Numer ogłoszenia: 440898 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229625 - 2009r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2524900, faks 0-41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko - Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej w 2010 r. - szczegółowo opisanych w załączniku Nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym zał. Nr 7 do SIWZ. Rozliczenie prowadzone będzie w PLN. Zakres robót oraz częstotliwość ich realizacji dostosowana będzie do posiadanych środków finansowych i warunków wegetacji roślin.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 77.21.15.00-7, 71.31.00.00-3.

    II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 420560.75 PLN.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    * Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

    SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.

    V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

    V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    * P.U-H KALTEX Ł. Kaleta, ul. Wikaryjska 99, 25-255 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

    V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
    I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

    * Cena wybranej oferty: 237 128, 77
    * Oferta z najniższą ceną: 237 128, 77 oferta z najwyższą ceną: 272 998, 87
    * Waluta: PLN.





    Data wprowadzenia: 2009-12-02 1640
    Data upublicznienia: 2009-12-02
    Art. czytany: 1911 razy

    » zał. nr 10- formularz cenowy - rozmiar: 70656 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 11- wykaz osób - rozmiar: 32768 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał nr 12- uchwała Rady Miasta - rozmiar: 155136 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 1 - warunki przetargowe - rozmiar: 119296 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał nr 2- oferta - rozmiar: 37888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 3- przedmiot zamówienia - rozmiar: 63488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał nr 4- wykaz terenów i budynków - rozmiar: 18086104 bajtów
    Typ pliku: application/x-zip-compressed
    » zał. nr 5- wykaz prac - rozmiar: 65024 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 6- wykaz sprzętu - rozmiar: 108032 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał nr 7- projekt umowy - rozmiar: 88064 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 8- protokół wprowadzenia - rozmiar: 29696 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zał. nr 9- oświadczenie - rozmiar: 44544 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Monika Kuśmierczyk
    Rejestr zmian:
    2009-12-23
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-12-15
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-12-07
    5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk

    2009-12-02
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    9. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    10. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    23. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Monika Kuśmierczyk
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna