(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
Ogłoszenie o zamówieniu - Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r.


Skarżysko-Kamienna: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 76338 - 2010 ; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna, ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100 , faks 041 2520200.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres usługi wchodzi: 1. Oczyszczanie z osadzonego namułu /bez względu na poziom zamulenia/ i utrzymanie stałej drożności kanałów deszczowych przesyłowych o następujących średnicach: DN 200, DN 300,DN 400, DN 500,DN 600, DN 800, DN 1000, DN 1200, DN 1400 wraz z oczyszczaniem z namułu i zanieczyszczeń studni rewizyjnych na w/w kanałach, wywiezieniem osadów i utylizacją, 2. Czyszczenia separatorów szt. 3: a) Separator w rejonie ul. Legionów (koło kościoła) w Skarżysku - Kamiennej - wylt do rzeki Kamiennej w km 122+500 - Separator lamelowy PSW LAMELA, b) Separator w rejonie ul. Zwycięzców (rów z ulicą Sosnową) w Skarżysku - Kamiennej - wylot rzeki Kamiennej w km 127+000 - Separator koalestencyjno - cyrkulacyjny, c) Separator w rejonie ul. Kasztanowiej w Skarżysku - Kamiennej - wylot do rzeki Bernatki w km 0+414 - Separator lamelowy PSW LAMELA. Czyszczenie w/w urządzeń wraz ze sporządzeniem dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych oraz założenie Książki Eksploatacji Separatorów i dokonanie wpisów z wyszczególnieniem prac związanych z obsługą oraz wykonania badań wyszczególnionych w pozwoleniu wodno-prawnym. Wykaz separatorów stanowi załącznik do SIWZ. Przeglądy eksploatacyjne urządzeń oraz prowadzenie eksploatacji w/w urządzeń oczyszczających zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń. 3. Czyszczenie odwodnienia liniowego 4. Czyszczenie przykanalików wraz z osadnikami bez względu na długość i poziom zamulenia w drogach gminnych wraz z wywiezieniem i utylizacją odpadów, 5. Awaryjne czyszczenie kanałów deszczowych (24 godziny na dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy i świątecznymi)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie konserwacja kanalizacji deszczowej o wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o wymagane jest wykazanie się posiadaniem zezwolenia z właściwego terytorialnie organu na wytwarzanie (utylizację) odpadów wydanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) obejmujące rodzaj odpadów niebezpiecznych (oleje i produkty ropopochodne). Zamawiający oceni spełnienie warunku wg. kryteriów spełnia/nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał usługi czyszczenia kanalizacji deszczowej, Zamawiający oceni spełnienie warunku wg. kryteriów spełnia/nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, tj. Kierownik robót - osoba musi posiadać uprawnienia sanitarne w specjalności kierowania, nadzorowania, kontrolowania stanu technicznego sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji. Zamawiający oceni spełnienie warunku wg. kryteriów spełnia/nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunku wg. kryteriów spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a)zmiana osób wyznaczonych do nadzoru, kontroli, koordynacji, odbioru wykonania prac w przypadku zaistnienia takiej konieczności, b)danych teleadresowych w przypadku takiej zmiany , c)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18,26-110 Skarżysko - Kamienna pokój 99..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18,26-110 Skarżysko - Kamienna pokój 45..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Data wprowadzenia: 2010-03-18 1134
Data upublicznienia: 2010-03-18
Art. czytany: 2078 razy

» SIWZ z załącznikami - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/msword
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Winiarska
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
Uchwały Rady Miasta 2017 r.
Uchwały Rady Miasta 2016 r.
Uchwały Rady Miasta 2015 r.
Uchwały Rady Miasta 2014r.
Uchwały Rady Miasta 2013r.
Uchwały Rady Miasta 2012 rok
Uchwały Rady Miasta 2011 r.
Uchwały Rady Miasta 2010 r.
Uchwały Rady Miasta 2009 r.
Uchwały Rady Miasta 2008 r.
Uchwały Rady Miasta 2007 r.
Uchwały Rady Miasta 2006 r.
Uchwały Rady Miasta 2005 r.
Uchwały Rady Miasta 2004 r.
Uchwały Rady Miasta 2003 r.
Ostat. 10 wiadomości:

» w sprawie określenia stawki jednostkowej dotacji przedmiotowej dla Centrum Integracji Społecznej na 2017 rok.
» w sprawie określenia stawek jednostkowych dotacji przedmiotowej dla Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Skarżysku - Kamiennej w roku 2017.
» w sprawie przyjęcia Kompleksowego Planu Rozwoju Szkół dla Gminy Skarżysko-Kamienna do roku 2021.
» w sprawie nagród i wyróżnień przyznawanych przez Gminę Skarżysko-Kamiennej za wysokie wyniki sportowe oraz osiągnięcia w działalności sportowej.
» w sprawie oddania w trybie bezprzetargowym w dzierżawę nieruchomości gruntowych położonych na terenie miasta Skarżyska-Kamiennej.
» w sprawie sprzedaży w drodze przetargu nieruchomości gruntowej położonej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Kasztanowej.
» w sprawie zbycia w drodze przetargu lokalu użytkowego usytuowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Norwida nr 17, będącego własnością Gminy Skarżysko-Kamienna.
» w sprawie zbycia w drodze przetargu lokalu mieszkalnego położonego w budynku przy ul. Szkolnej nr 7 w Skarżysku-Kamiennej, stanowiącego własność Gminy Skarżysko-Kamienna.
» w sprawie zbycia w drodze przetargu lokalu mieszkalnego położonego w budynku przy ul. Staffa nr 18 w Skarżysku-Kamiennej, stanowiącego własność Gminy Skarżysko-Kamienna.
» w sprawie wyrażenia zgody na zbycie w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej niezabudowanej położonej w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Wojska Polskiego.
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna