(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zarząd Zasobów Komunalnych
  • Przetargi
  • Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK ... w 2011r.

    Skarżysko-Kamienna: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w tym targowisk miejskich oraz terenów przyległych
    Numer ogłoszenia: 376030 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w tym targowisk miejskich oraz terenów przyległych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w tym targowisk miejskich oraz terenów przyległych. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. Wykonawcy proszeni są o składanie oddzielnych ofert na każde z niżej opisanych zadań: Zadanie nr 1: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia i Słowackiego. Zadanie nr 2: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku. Zadanie nr 3: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie targowisk miejskich wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z harmonogramem prac przedstawiają odpowiednio do zadania załącznik 3a, 3b, 3c do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy), natomiast opis powierzchni terenów wraz z mapami przedstawiają załącznik nr 4a, 4b, 4c do SIWZ, stanowiący załącznik nr 3 do umowy..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 17 % wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości: Zadanie nr 1 - 6000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych) Zadanie nr 2 - 4500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 złotych) Zadanie nr 3 - 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: Zadanie nr 1: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia i Słowackiego. Zadanie nr 2: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku. Zadanie nr 3: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie targowisk miejskich wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1) kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2) dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

    III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny (załącznik nr 9 do SIWZ);

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Dla zadania 1 i 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania (załącznik nr 10 do SIWZ). Dla zadania 3: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości, co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania oraz 17 pojemnikami o pow. 1,1 m3 (załącznik nr 10 do SIWZ).

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Dla zadania 1 i 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia minimum szkoły średniej ogrodniczej i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające w/w uprawnienia zawodowe (załącznik nr 11 do SIWZ). Dla zadania 3: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykonawca okaże się, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2. zmiany zakresu rzeczowego dotyczącego zarówno ilości budynków jak i terenów gminnych oraz zmian określających zarządzanie terenami gminnymi, 3. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, 4. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl; Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna - I piętro - pokój nr 15 (sekretariat).

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia i Słowackiego..

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia i Słowackiego. Harmonogram prac oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 3a do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy). Natomiasta zzczegółowy opis powierzchni terenów przedstawia załącznik nr 4a do SIWZ, stanowiący załącznik nr 4 do umowy..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku..

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku. Harmonogram prac wraz z przedmiotem zamówienia znajduje się w załaczniki nr 3b do SIWZ (załacznik nr 2 do umowy). Natomiast szczegółowy opis powierzchni terenów przedstawia załącznik nr 4b do SIWZ, stanowiący załącznik nr 4 do umowy..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie targowisk miejskich wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku..

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie targowisk miejskich wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku. Harmonogram prac wraz ze szczególowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 3c do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy). Natomiast opis powierzchni terenów przedstawia załącznik nr 4c do SIWZ, stanowiący załącznik nr 4 do umowy..

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.

    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk

    ===================================
    MODYFIKACJA

    Numer ogłoszenia: 382308 - 2010; data zamieszczenia: 25.11.2010

    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

    Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

    Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 376030 - 2010 data 19.11.2010 r.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, fax. 41 2523500.

    SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

    II.1) Tekst, który należy zmienić:

    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
    W ogłoszeniu jest: Zmianie ulega załącznik nr 3c i 5c (formularz cenowy)..
    W ogłoszeniu powinno być: Załaczniki - 3c i 5c po modyfikacji znajdują sie na stronie: www.umskarzysko.bip.doc.pl Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi.
    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..
    W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna - I piętro - pokój nr 15 (sekretariat)..
    W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert ZOSTAJE PRZESUNIĘTY NA: 01.12.2010r. godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamienna, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna - I piętro - pokój nr 15 (sekretariat)..

    Skarżysko – Kamienna 24.11.2010r.

    Znak: ZZK.ZP.-341/……/2010
    Wszyscy zainteresowani ============================


    M O D Y F I K A C J A

    Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r. ) Zamawiający dokonuje modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu na zadanie pod nazwą:
    „Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK
    w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w tym targowisk miejskich oraz terenów przyległych”
    Zadanie nr 3: „Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie targowisk miejskich wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku.”

    Modyfikacja dotyczy załączników do SIWZ:
    - Nr 3c - przedmiot zamówienia wraz z harmonogramem prac,
    - nr 5c – Formularz cenowy.
    Modyfikacja załącznika nr 3c polega na zmianie pkt. 1, i dodanie 2 punktów 9, 10. Zmianie ulega powierzchnia do sprzątania i dodane są dodatkowe prace.
    Jest:
    1. Utrzymanie w czystości całej powierzchni targowiska (obręb Kamienna, ul. Rynek/Czerwonego Krzyża) w tym ciągów pieszych poprzez zbieranie odpadów foliowych, papierowych, odpadów warzywnych i innych nieczystości oraz zamiatanie. Zebranie odpadów. Targowiska miejskie - dz. nr 111/14, 111/18, 111/24, 111/30, 111/21, 111/27, 111/32
    Powierzchnia:
    14288 m2 4 razy w tygodniu:
    - poniedziałek
    - wtorek
    - czwartek
    - piątek

    Powinno być:
    1. Utrzymanie w czystości całej powierzchni targowiska (obręb Kamienna, ul. Rynek/Czerwonego Krzyża) w tym ciągów pieszych wraz z terenami przyległymi: chodniki, parkingi i ciągi piesze poprzez zbieranie odpadów foliowych, papierowych, odpadów warzywnych i innych nieczystości oraz zamiatanie.
    Zebranie odpadów. Targowiska miejskie - dz. nr 111/14, 111/18, 111/24, 111/30, 111/21, 111/27, 111/32, 111/33
    wraz z parkingiem,
    Ulice:
    Czerwonego Krzyża, Franciszkańska, Rynek, Ogólna.
    Powierzchnia: 31 856 m2 4 razy w tygodniu:
    - poniedziałek
    - wtorek
    - czwartek
    - piątek
    9. Utrzymanie w czystości chodników, uliczek poprzez zbieranie odpadów foliowych, papierowych i innych nieczystości bez zamiatania, wywóz odpadów oraz ich utylizacja. Ulice:
    Zacisze, Chłodna, Wesoła, Wiśniowa, Świeża, Dobra, Równoległa, Ogrodnicza, Limanowskiego, Piaskowa,
    Powierzchnia: 11 167,5 m2 4 razy w tygodniu:
    - poniedziałek
    - wtorek
    - czwartek
    - piątek
    10. Zbieranie odpadów z terenów zielonych Ulice:
    Ogólna, Franciszkańska, Rynek, czerwonego Krzyża, Limanowskiego (od Kościuszki do Ogólnej), ul. Piaskowa ( od 1 Maja do Spacerowej)
    Powierzchnia: 3825 m2 4 razy w tygodniu:
    - poniedziałek
    - wtorek
    - czwartek
    - piątek

    Druk załącznika Nr 3c po modyfikacji w załączeniu.

    Modyfikacja załącznika nr 5c:

    Jest:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
    2. Utrzymanie w czystości całej powierzchni targowiska (obręb Kamienna, ul. Rynek/Czerwonego Krzyża) w tym ciągów pieszych poprzez zbieranie odpadów foliowych, papierowych, odpadów warzywnych i innych nieczystości oraz zamiatanie.
    Zebranie odpadów. ryczałt miesięczny 14288 m2 4 dni w tygodniu przez 12 miesięcy

    Powinno być:

    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.
    1. Utrzymanie w czystości całej powierzchni targowiska (obręb Kamienna, ul. Rynek/Czerwonego Krzyża) w tym ciągów pieszych wraz z terenami przyległymi: chodniki, parkingi i ciągi piesze poprzez zbieranie odpadów foliowych, papierowych, odpadów warzywnych i innych nieczystości oraz zamiatanie.
    Zebranie odpadów. ryczałt miesięczny 31 856 m2 4 dni w tygodniu przez 12 miesięcy
    9. Utrzymanie w czystości chodników, uliczek poprzez zbieranie odpadów foliowych, papierowych i innych nieczystości bez zamiatania, wywóz odpadów oraz ich utylizacja. ryczałt miesięczny 11 167,5 m2 4 dni w tygodniu przez 12 miesięcy
    10. Zbieranie odpadów z terenów zielonych ryczałt miesięczny 3825 m2 4 dni w tygodniu przez 9 miesięcy

    Druk załącznika Nr 5c po modyfikacji w załączeniu.

    Zamawiający dokonaną w powyższy sposób modyfikację przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia.
    Ponadto Zamawiający zamieszcza ją na stronie internetowej ( na której została zamieszczona SIWZ).
    Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 01.12.2010r. do godz. 09:45, natomiast otwarcie ofert odbędzie się tego samego dnia o godz. 10:00.
    Miejsce składania i otwarcia ofert – pozostaje bez zmian.


    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk

    ============
    Ogłoszenie powiązane:

    Ogłoszenie nr 376030-2010 z dnia 2010-11-19 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Skarżysko-Kamienna
    Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w...
    Termin składania ofert: 2010-11-26


    Skarżysko-Kamienna: Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w tym targowisk miejskich oraz terenów przyległych.
    Numer ogłoszenia: 391830 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010

    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 376030 - 2010r.

    Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w tym targowisk miejskich oraz terenów przyległych..

    II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

    II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku, w tym targowisk miejskich oraz terenów przyległych. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. Wykonawcy proszeni są o składanie oddzielnych ofert na każde z niżej opisanych zadań: Zadanie nr 1: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia i Słowackiego. Zadanie nr 2: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku. Zadanie nr 3: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie targowisk miejskich wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku..

    II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9.

    SEKCJA III: PROCEDURA

    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

    III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

    Część NR: 1
    Nazwa: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia i Słowackiego
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    EXPOL-BIS Sp. Jawna, Waldemar Pawliszak, Arkadiusz Pawliszak, ul. Wioślarska 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214074,07 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 164365,41

    Oferta z najniższą ceną: 164365,41 / Oferta z najwyższą ceną: 238688,66

    Waluta: PLN.

    Część NR: 2
    Nazwa: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    EXPOL-BIS Sp. Jawna, Waldemar Pawliszak, Arkadiusz Pawliszak, ul. Wioślarska 1,, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156296,30 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 82132,61

    Oferta z najniższą ceną: 82132,61 / Oferta z najwyższą ceną: 141480,52

    Waluta: PLN.

    Część NR: 3
    Nazwa: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie targowisk miejskich wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2011 roku.
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2010.

    IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

    IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

    IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

    Przedsiębiorstwo Wywozu Nieczystości Stałych Almax,, ul. Wrocławska 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
    IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296296,30 PLN.

    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

    Cena wybranej oferty: 374199,43

    Oferta z najniższą ceną: 374199,43 / Oferta z najwyższą ceną: 525890,96

    Waluta: PLN.


    Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych
    w Skarżysku-Kamiennej
    mgr Jacek Jeżyk

    ==============


    Data wprowadzenia: 2010-11-19 1329
    Data upublicznienia: 2010-11-19
    Art. czytany: 2373 razy

    » załacznik nr 5a - formularz cenowy - rozmiar: 107520 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 10 - wykaz sprzętu - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 11 - wykaz osób - rozmiar: 70144 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12a - oświad. art. 22. - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12b - oświad. art. 22. - rozmiar: 72704 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 12c - oświad. art. 22. - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13a - oświad. art. 24 - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13b - oświad. art. 24 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 13c - oświad. art. 24 - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 14 - Uchwała RM - rozmiar: 184320 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 1 - warunki przetargowe - rozmiar: 235520 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2a - oferta - rozmiar: 76800 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 2b - oferta - rozmiar: 76800 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2c - oferta - rozmiar: 76800 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3a - przedmiot zamówienia - rozmiar: 107008 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3b - przedmiot zamówienia - rozmiar: 111104 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3c - przedmiot zamówienia - rozmiar: 99328 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3c - przedmiot zamówienia - modyfikacja - rozmiar: 104448 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4b - wykaz terenów - rozmiar: 3507712 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4c - wykaz terenów - rozmiar: 1370112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4 a - wykaz terenów - rozmiar: 2081792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5b - formularz cenowy - rozmiar: 110080 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5c - formularz cenowy - rozmiar: 97792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5c - formularz cenowy - MODYFIKACJA - rozmiar: 101888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6a - wzór umowy - rozmiar: 125952 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6b - wzór umowy - rozmiar: 126464 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 6c - wzór umowy - rozmiar: 126464 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 7 - protokół kontroli i odbioru robót - rozmiar: 74752 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 8 - protokół wprowadzenia - rozmiar: 71168 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 9 -wykaz prac - rozmiar: 71680 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Bieniek
    Rejestr zmian:
    2010-12-01
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Bieniek

    2010-11-25
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Bieniek

    2010-11-19
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    7. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    11. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    26. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    27. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    28. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    29. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    30. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    31. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    32. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    33. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Bieniek
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna