(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Jednostki podległe
  • Zespół Placówek Oświatowych nr 3
  • Przetargi
  • Zakup i dostawa oleju opałowego dla Zespołu Placówek Oświatowych ul. Sportowa 30 w Skarżysku-Kamiennej

    Zakup i dostawa oleju opałowego dla Zespołu Placówek Oświatowych ul. Sportowa 30 w Skarżysku-Kamiennej

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=35784
    ________________________________________
    Skarżysko-Kamienna: Zakup i dostawa oleju opałowego dla Zespołu Placówek Oświatowych ul. Sportowa 30 w Skarżysku-Kamiennej
    Numer ogłoszenia: 340548 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy:
    V zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowych nr 3 , ul. Sportowa 30, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2532074, faks 41 2532074.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=35784
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Publicznych.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego dla Zespołu Placówek Oświatowych ul. Sportowa 30 w Skarżysku-Kamiennej.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ w ilości 40 000,00 litrów -CPV 09135100-5 - olej opałowy- spełniający parametry polskiej normy PN-C-96024:2001 dla L1 - zgodnie ze specyfikacją produktu wskazanego w załączniku 1a do SIWZ..
    II.1.5)
    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 9.1.a powyżej posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: a.w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Dokument ten musi potwierdzać ważność na cały okres realizacji zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 9.1.b powyżej w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca jest zobowiązany złożyć: w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: a. wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z podaniem podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających , czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane lub są wykonywane. (Wykonawca ustala samodzielnie, które dostawy uznaje za najważniejsze i tylko te wskazuje w wykazie dostaw oraz tylko dla tych przedstawia dowody). Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający dopuszcza wykazanie w wykazie tylko dostaw, określonych, spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia tj: Wykonawca jest zobowiązany wykazać w wykazie, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wszystkich dostawy polegających na dostawie paliw płynnych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto (bez podatku VAT). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie co najmniej jednej dostawy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej IDW. - Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia dowodów określających, czy dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie; (Wykonawca ustala samodzielnie, które dostawy pokazane w wykazie uznaje za najważniejsze i tylko dla tych przedstawia dowody). Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) poświadczenie - dokumentujące spełnienie w/w warunku, dokumentujące należyte wykonanie robót. 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1; Zgodnie z treścią par. 1 ust 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów odnoszących się do należytego wykonania robót wskazanych w par 1 ust 2 w/w rozporządzenia. b. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik lub łącznie wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 9.1.c. powyżej w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wykonawca -w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie: a. w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej jedną autocysterną posiadającą aktualne świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych i legalizacji Urzędu Miar instalacji przyrządu pomiarowego do paliw ciekłych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz sprzętu sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW -w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik lub łącznie wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę. Ocena spełnienia warunków na podstawie ww dokumentów według kryteriów spełnia-nie spełnia.
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW -w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie składa w ich imieniu ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu pełnomocnik lub łącznie wszyscy Wykonawcy składający wspólną ofertę. Ocena spełnienia warunków na podstawie ww dokumentów według kryteriów spełnia-nie spełnia.
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1 - Cena - 90
    • 2 - termin dostawy - 10
    IV.2.2)
    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Przewiduje się możliwość dokonania zmian umowy w sytuacji gdy: 1) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia 2) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione 3) w przypadku zmian: - danych teleadresowych w przypadku ich zamiany, - wynagrodzenia w przypadku ustawowej stawki podatku VAT, - zmiany cen oleju w rafinerii (u producenta oleju) - wg hurtowych cen paliw tj. cen producenta potwierdzonej na stronie internetowej producenta - zmiany ilości litrów oleju, jakie zamierza kupić Zamawiający, co wiąże się ze zmianą wynagrodzenia Wykonawcy
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=35784
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Oświatowych ul. Sportowa 30 26-110 Skarżysko - Kamienna..
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół Placówek Oświatowych ul. Sportowa 30 26-110 Skarżysko-Kamienna.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



    Data wprowadzenia: 2015-12-11 2219
    Data upublicznienia: 2015-12-11
    Art. czytany: 3892 razy

    » Część II - Wzór Umowy - rozmiar: 96366 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Część Nr I - Warunki Przetargowe - rozmiar: 495941 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Ogłoszenie o udzieleniu zmaówienia - rozmiar: 243941 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załączniki do Warunków Przetargowych- część 1 - rozmiar: 427312 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załączniki do Warunków Przetargowych - część 2 - rozmiar: 99522 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zawiadomienie o wyborze ofert - rozmiar: 103165 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Renata Michalska
    Rejestr zmian:
    2016-02-09
    1. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Renata Michalska
    2. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do zatwierdzenia - Zmienił: Renata Michalska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Renata Michalska

    2015-12-28
    4. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Renata Michalska
    5. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do zatwierdzenia - Zmienił: Renata Michalska
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Renata Michalska

    2015-12-11
    7. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Renata Michalska
    8. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do zatwierdzenia - Zmienił: Renata Michalska
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Renata Michalska
    10. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Renata Michalska
    11. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Renata Michalska
    12. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do zatwierdzenia - Zmienił: Renata Michalska
    13. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Renata Michalska
    14. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Renata Michalska
    15. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Renata Michalska
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Renata Michalska
    17. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Renata Michalska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna