(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
  • Wydziały i referaty
  • Wydział Finansowy
  • Struktura i zadania.

    WYDZIAŁ FINANSOWY - 37 etatów (symbol FN) realizuje zadania poprzez następującą strukturę wewnętrzną:
    1) SKARBNIK MIASTA będący jednocześnie Naczelnikiem Wydziału
    2) Referat planowania budżetu i Księgowości:
    a) kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw planowania budżetu i sprawozdawczości (2 etaty),
    c) stanowisko do spraw księgowości budżetowej (9 1/2 etatu),
    d) stanowisko do spraw obsługi kasy (2 1/2 etatu)
    2) Referat Podatków i Opłat
    a) Kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw wymiaru podatków i opłat (6 etatów),
    c) stanowisko do spraw księgowości podatków i opłat (5 etatów),
    d) stanowisko do spraw kontroli podatkowej (2 etaty),
    3) Referat księgowości czynszów
    a) Kierownik referatu (1 etat),
    b) stanowisko do spraw księgowości budżetowej (6 etatów)

    Do zadań Wydziału Finansowego należy całość spraw związanych z planowaniem i sprawozdawczością budżetową, prowadzeniem rachunkowości gminy, nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny budżetowej, przygotowywanie planów zaciągania przez gminę wieloletnich zobowiązań finansowych, obsługą wynagrodzeń pracowników, prowadzenie całości spraw związanych z pozyskiwaniem wpływów z podatków i opłat należnych gminie, a w szczególności:
    1) przygotowanie projektów uchwał budżetowych oraz zarządzeń dotyczących budżetu,
    2) prowadzenie ewidencji mienia gminy,
    3) opracowanie układu wykonawczego budżetu miasta,
    4) bieżąca analiza realizacji budżetu,
    5) prowadzenie księgowości Urzędu i Organu,
    6) prowadzenie gospodarki finansowej Gminy,
    7) windykacja należności,
    8) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości budżetowej oraz sprawozdawczości finansowej,
    9) prowadzenie obsługi kasowej Urzędu,
    10) dokonywanie wymiarów podatków (od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportowych),
    11) pobór opłat lokalnych (opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi, opłata skarbowa, od posiadania psów),
    12) prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    13) prowadzenie postępowania podatkowego w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie zakupu oleju napędowego dla rolników,
    14) prowadzenie kontroli podatkowych w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    15) prowadzenie ewidencji przedmiotów opodatkowania podatkami lokalnymi,
    16) prowadzenie ewidencji w zakresie opłat lokalnych,
    17) prowadzenie rejestrów wymiarowych, rejestrów przypisów i odpisów,
    18) prowadzenie księgowości podatków i opłat lokalnych,
    19) opracowanie projektów uchwał w zakresie podatków, opłat lokalnych i zwolnień,
    20) wydawanie zaświadczeń związanych z podatkami i opłatami lokalnymi,
    21) dokonywanie analiz stanów zaległości podatków (od nieruchomości, rolnego, leśnego, środków transportowych),
    22) dokonywanie analiz zaległości opłat i innych należności budżetu gminy,
    23) prowadzenie postępowania upominawczego w zakresie podatków i opłat lokalnych,
    24) prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowości poboru opłat przez inkasentów,
    25) prowadzenie spraw o zastaw skarbowy,
    26) prowadzenie spraw w celu zabezpieczeń hipotecznych,
    27) przekazywanie i rozliczanie dotacji dla niepublicznych jednostek oświatowych,
    28) kierowanie na drogę postępowania sadowego spraw o eksmisję w przypadku zalegania przez najemcę z opłatami z tytułu najmu lokalu.


    Data wprowadzenia: 2015-04-14 1113
    Data upublicznienia: 2015-04-14
    Art. czytany: 5526 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Jarosińska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
    www.bip.skarzysko.pl


    GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 17.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 15:30

    Piątek:
    7:30 - 14:00


    Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

    7:30 - 17:00













    GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

    Poniedziałek:

    7:30 - 16.00

    Wtorek - Czwartek:

    7:30 - 14.00

    Piątek:

    7:30 - 12:30



    Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

    Jak załatwić sprawę


    Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


    Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


    Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


    Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



    Numery kont bankowych:
    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


    Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

    - udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

    - subwencje


    Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

    - dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

    - dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

    - sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


    Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

    - wadia i kaucje


    Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

    PODATKI I OPŁATY



    Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



    Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

    Formularze interaktywne 2016

    Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


    Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

    Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna