(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej - Etap I - Zadanie 3 Muzeum im. Orła Białego

Skarżysko-Kamienna: Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej - Etap I - Zadanie 3 - Muzeum im. Orła Białego
Numer ogłoszenia: 122441 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej - Etap I - Zadanie 3 - Muzeum im. Orła Białego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór nad zadaniem Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej - Etap I - Zadanie 3 - Muzeum im. Orła Białego, Rewitalizacja 3 budynków Muzeum im. Orła Białego w Skarżysku-Kamiennej oraz budowa ścieżki dydaktycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w zakresie: 1. Budynek Konserwatorsko - Magazynowy Muzeum im. Orła Białego: - wykonanie elewacji zewnętrznej wraz z ociepleniem 2. Budynek Biurowy muzeum im. Orła Białego: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie sufitów podwieszanych w wyznaczonych pomieszczeniach, - wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach, - malowanie tynków ścian i sufitów, - wymiana posadzki na gres z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, - wykonanie dobudowy budynku, - demontaż paneli z elewacji zewnętrznej, docieplanie budynku, wykonanie tynku, - wykonanie schodów i pochylni dla niepełnosprawnych, - wykonanie okablowania strukturalnego budynku, - wykonanie instalacji odgromowej i wewnętrznej instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji grzewczej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej 3. Budynek Wystawowy Muzeum im. Orła Białego, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie sufitów podwieszanych w wyznaczonych pomieszczeniach, - wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach, - malowanie tynków ścian i sufitów, - wymiana posadzki na gres z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej ścian fundamentowych od zewnątrz, - wykonanie tynku cementowego na cokole budynku, - wykonanie schodów i pochylni dla niepełnosprawnych, - wykonanie konstrukcji pod wentylacją centralną, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji grzewczej, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej 4. Kanalizacja deszczowa + drenaż Muzeum im. Orła Białego, 5. Budowa ścieżki dydaktycznej wraz z zagospodarowaniem terenu, 6. Zagospodarowanie skweru przy ul. Wioślarskiej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że należycie nadzorował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 obiekt użyteczności publicznej o parametrach technicznych i użytkowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje należyte wykonanie tj: nadzorowanie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o kubaturze co najmniej 12 000 m3
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj : mogących pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych; - drogowej; - telekomunikacyjnej; oraz przedłoży oświadczenie, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) danych teleadresowych w przypadku ich zmiany b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT c) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, e) terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców, f) dotyczących zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście, w zakresie zgodnym ze SIWZ, g) zmiany osobowej podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca wykonuję umowę przy pomocy podwykonawców. h) zmiany osobowej inspektorów nadzoru w przypadku gdyby wskazani w umowie stracili uprawnienia lub z innych przyczyn nie mogli wykonywać zadań. Wszelkie zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, pok. 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2010 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 18, sekretariat Prezydenta Miasta I piętro, pok. 45.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Pełna dokumentacja techniczna jest dostępna w ogłoszeniu o zamówieniu: Rewitalizacja osiedla Rejów w Skarżysku-Kamiennej - Etap I - Zadanie 3 - Muzeum im. Orła Białego


Data wprowadzenia: 2010-05-13 1240
Data upublicznienia: 2010-05-13
Art. czytany: 2232 razy

» OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/msword
» załącznik nr 1 - Warunki przetargowe SIWZ - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» załącznik nr 2 - oferta - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/download
» załącznik nr 3 - oświadczenie stosownie do art. 22 ust.1 - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/download
» załącznik nr 4 - oświadczenie stosownie do art. 24 ust.1 - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/download
» załącznik nr 5 - projekt umowy - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» załącznik nr 6 - druk wykazu usług - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/download
» załącznik nr 7 - druk wykazu osób - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/download
» zał. 8.10 ścieżka dydaktyczna - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.11. skwer - nawierzchnia - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.11. skwer - zieleń - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.12 oświetlenia parkowe - przemiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.13. przyłącze cieplne - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.1. budynek konserwatorsko-remontowy - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.2. budynek biurowy - roboty budowlane przedmiar I - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.2. budynek biurowy - roboty budowlane przedmiar II - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.3. budynek biurowy - instalacje przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.4. budynek biurowy - okablowanie przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.5. budynek biurowy - wewnętrzne instalacje - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.6. budynek wystawowy - roboty budowlane - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.7. budynek wystawowy - instalacje - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.8. budynek wystawowy - wewnętrzne instalacje - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
» zał. 8.9. kanalizacja deszczowa - przedmiar - rozmiar: bajtów
Typ pliku: application/pdf
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Dorota Sobczyk
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej

Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl


GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

Poniedziałek:

7:30 - 17.00

Wtorek - Czwartek:

7:30 - 15:30

Piątek:
7:30 - 14:00


Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

7:30 - 17:00













GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

Poniedziałek:

7:30 - 16.00

Wtorek - Czwartek:

7:30 - 14.00

Piątek:

7:30 - 12:30



Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

Jak załatwić sprawę


Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



Numery kont bankowych:
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

- subwencje


Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

- dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

- dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

- sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

- wadia i kaucje


Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

PODATKI I OPŁATY



Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

Formularze interaktywne 2016

Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna