(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Karty Usług
Status prawny
Wydziały i referaty
Władze
Zamierzenia władzy
Programy
Organizacja
Oferty inwestycyjne
Jednostki podległe
Zamówienia Publiczne
Przetargi - archiwum do 2008
Ogłoszenia o przetargach na sprzedaż nieruchomości
Majątek Gminy
Oświadczenia majątkowe
Rejestry i ewidencje
Kontrole
Budżet i finanse
Informacje niepublikowane
Oferty Pracy
Konkurs ofert
Informator budżetowy
Instrukcja obsługi
Organizacje Pozarządowe
Wybory
Składowanie odpadów niebezpiecznych
Środowisko
Nieruchomości przewidziane do sprzedaży przez Gminę
Ogłoszenia o konkursach
Ogłoszenia
Obwieszczenia
Skarżyska Karta Dużej Rodziny
Wzory formularzy o przyznanie prawa pomocy przed sądami administracyjnymi
Petycje
Działalność lobbingowa
Konsultacje społeczne
Budżet Obywatelski
Skarżyski Program Seniora
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 5 wiadomości:
» UMOWA na wykonanie dostawy oleju opałowego
» Załączniki 1, 1a do zapytania ofertowego
» Zapytanie ofertowe
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2019/2020
» Zapytanie o cenę zakupu oleju opałowego na sezon grzewczy 2018/2019
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r.


Skarżysko-Kamienna: Zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 65402 - 2010 ; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100 , faks 041 2520200.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania tj.: Zadanie Nr 1 : Zamiatanie ulic gminnych po akcji ZIMA na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku. Usługa polega na jednorazowym zamiataniu po zimie gminnych ulic oraz zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 4 do SIWZ tj. na dokładnym oczyszczeniu wskazanych terenów z piachu oraz innych nieczystości wraz z ich wywozem i unieszkodliwieniem. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni, krawężnik, opaska chodnikowa bezpośrednio przyległa do jezdni oraz zatoka postojowa (jeżeli występuje ) leżąca w pasie drogowym. Zadanie Nr 2: Letnie zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku . Usługa polega na zamiataniu ulic gminnych i zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 5 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zamiatanie wskazanych w wykazie ulic oraz zatok postojowych z piasku oraz innych nieczystości, 2) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych (w następstwie silnych, porywistych wiatrów, po ulewach i burzach), 3) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac do utylizacji. Oczyszczeniu podlega cała powierzchnia ulic i zatok postojowych wskazanych w ww. wykazie. Zakresy ulic i zatok postojowych przeznaczonych do zamiatania zlecane będą sukcesywnie (według potrzeb) i określane przez Zamawiającego na bieżąco w formie zlecenia zakresu prac ( zał. Nr 7 do SIWZ ). Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia z zakresem prac do wykonania przystąpić do zamiatania w terminie maksymalnym (nieprzekraczalnym) do 5 godzin od czasu otrzymania ww. zlecenia i zakończenia prac w terminie określonym każdorazowo w tym zleceniu. Do obowiązków wykonawców należy: właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich, utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie, usuwanie urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci w przeznaczonych do tego miejscach: wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego, koszty ewentualnych napraw lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca. Zebrany podczas prowadzenia zamiatania piasek i inne nieczystości , Wykonawca zobowiązany jest wywozić lub utylizować w sposób nie naruszający Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług 2. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany 3. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-110 Skarżysko - Kamienna, ul. Sikorskiego 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Skarżysko - Kamienna 26-110 Skarżysko - Kamienna, ul. Sikorskiego 18, pokój 45 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamiatanie ulic gminnych po akcji ZIMA na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na jednorazowym zamiataniu po zimie gminnych ulic oraz zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 4 do SIWZ tj. na dokładnym oczyszczeniu wskazanych terenów z piachu oraz innych nieczystości wraz z ich wywozem i unieszkodliwieniem. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni, krawężnik, opaska chodnikowa bezpośrednio przyległa do jezdni oraz zatoka postojowa (jeżeli występuje ) leżąca w pasie drogowym..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Letnie zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na zamiataniu ulic gminnych i zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 5 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zamiatanie wskazanych w wykazie ulic oraz zatok postojowych z piasku oraz innych nieczystości, 2) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych (w następstwie silnych, porywistych wiatrów, po ulewach i burzach), 3) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac do utylizacji. Oczyszczeniu podlega cała powierzchnia ulic i zatok postojowych wskazanych w ww. wykazie. Zakresy ulic i zatok postojowych przeznaczonych do zamiatania zlecane będą sukcesywnie (według potrzeb) i określane przez Zamawiającego na bieżąco w formie zlecenia zakresu prac ( zał. Nr 7 do SIWZ ). Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia z zakresem prac do wykonania przystąpić do zamiatania w terminie maksymalnym (nieprzekraczalnym) do 5 godzin od czasu otrzymania ww. zlecenia i zakończenia prac w terminie określonym każdorazowo w tym zleceniu..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





Data wprowadzenia: 2010-03-09 1511
Data upublicznienia: 2010-03-09
Art. czytany: 2228 razy

» Oferta - rozmiar: 53760 bajtów
Typ pliku: application/msword
» Opis przedmiotu zamówienia - rozmiar: 40960 bajtów
Typ pliku: application/msword
» oświadczenie art. 22 - rozmiar: 12082 bajtów
Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
» oświadczenie art. 24 - rozmiar: 11561 bajtów
Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
» projekt umowy - zadanie nr 1 - rozmiar: 47616 bajtów
Typ pliku: application/msword
» projekt umowy - zadanie nr 2 - rozmiar: 50688 bajtów
Typ pliku: application/msword
» Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - rozmiar: 152576 bajtów
Typ pliku: application/msword
» Wykaz ulic - zadanie nr 1 - rozmiar: 100352 bajtów
Typ pliku: application/msword
» wykaz ulic - zadanie nr 2 - rozmiar: 100352 bajtów
Typ pliku: application/msword
» zlecenie - rozmiar: 30720 bajtów
Typ pliku: application/msword
Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Winiarska
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
Biuletyn Informacji Publicznej

Uwaga !!! Nowy BIP od dnia 2017-03-01 pod adresem:
www.bip.skarzysko.pl


GODZINY OTWARCIA URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

Poniedziałek:

7:30 - 17.00

Wtorek - Czwartek:

7:30 - 15:30

Piątek:
7:30 - 14:00


Biuro Obsługi Interesanta czynne codziennie:

7:30 - 17:00













GODZINY OTWARCIA KASY URZĘDU MIASTA SKARŻYSKA-KAMIENNEJ:

Poniedziałek:

7:30 - 16.00

Wtorek - Czwartek:

7:30 - 14.00

Piątek:

7:30 - 12:30



Dokumenty do pobrania w zakładce "Jak załatwić sprawę" w podkategorii odpowiedniego wydziału.

Jak załatwić sprawę


Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych


Konsultacje w sprawie projektów uchwał wydziału oświaty kultury i sportu


Wybory ławników sądowych - kadencja 2016-2019



Numery kont bankowych:
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna W-ł Finansowy


Konto 63 1560 0013 2418 3678 0000 0001:

- udziały w podatku dochodowym z Urzędów Skarbowych

- subwencje


Konto 36 1560 0013 2418 3678 0000 0002:

- dzierżawa , wpłaty za wieczyste użytkowanie, zajęcie pasa drogowego,

- dowody osobiste, udostępnienie danych osobowych, zezwolenia na

- sprzedaż alkoholu, mandaty, opłata adiacencka,


Konto 95 1560 0013 2418 3678 0000 0007:

- wadia i kaucje


Konto 79 1560 0013 2418 3678 0000 0004:

PODATKI I OPŁATY



Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi



Sprawy załatwiane w Referacie Podatków i Opłat

Formularze interaktywne 2016

Wzory formularzy informacji i deklaracji podatkowych


Getin Noble Bank S.A. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa

Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna