Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych ... 2015-10-02 1012 Art. czytany: 3688 razy Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna” Zadanie Nr 1-10 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl ________________________________________ Skarżysko-Kamienna: Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna Zadanie Nr 1-10 Numer ogłoszenia: 259664 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna Zadanie Nr 1-10. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie usługi polegającej na realizacji zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych dla potrzeb Gminy Skarżysko-Kamienna w ramach realizacji projektu Upowszechnienie dostępu do Internetu dla osób wykluczonych cyfrowo. POIG/8.3/2013/ŚWI/142., dla niżej wymienionych zadań. Szczegółowy opis zawiera zał. Nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 1: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 1 Rynek 63 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji Zadanie nr 2: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 6 ul. Kossaka 5 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 3: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 4 ul. Sikorskiego17 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 4: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 10 ul. Okrzei 4 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 5: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej ul. Sezamkowa 23 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie nr 6: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej ul. Towarowa 20 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji Zadanie nr 7: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Muzeum Orła Białego ul. Słoneczna 90 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie Nr 8: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Centrum Integracji Społecznej ul. B. Prusa 3a w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie Nr 9: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej ul. Sikorskiego 10 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Zadanie Nr 10: Prowadzenie zajęć w sali komputerowej w Przedszkolu Publicznym nr 7 ul. Zielna 27 w Skarżysku-Kamiennej oraz prowadzenie dokumentacji. Dotyczy części I - X: Realizacja zadań opiekuna jednostek koordynacyjnych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna odbywać się będzie 5 dni roboczych w tygodniu po 2 godziny zegarowe (tj. 60 min) dziennie . Podstawowe zadania realizowane przez opiekuna jednostek koordynacyjnych tj. opiekuna sal komputerowych: organizacja zajęć w salach komputerowych, tworzeniu warunków do aktywnego i twórczego udziału osób w zajęciach, rozwijaniu umiejętności obsługi sprzętu informatycznego oraz obsługi aplikacji informatycznych, tworzeniu bezpiecznego środowiska nauki, i wypoczynku dla osób korzystających z sali komputerowej; prowadzenie dokumentacji pracy (listy obecności osób korzystających z zajęć, wykaz tematów prowadzonych zajęć w danym dniu), sporządzaniu miesięcznych sprawozdań z pracy w sali komputerowej. Zadania realizowane przez opiekuna sali komputerowej : dbanie o powierzony sprzęt informatyczny oraz wyposażenie świetlicy środowiskowej, pomoc w obsłudze sprzętu komputerowego, pomoc w obsłudze podstawowych aplikacji komputerowych i inne wynikające z bieżących potrzeb osób korzystających . Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: planowany termin od 15.10-2015 do 31.12-2015 r. Faktyczna realizacja od daty podpisania umowy do 31.12.2015 r. (umowa zlecenie ) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe Kategoria usług: 27 inne usługi niepriorytetowe. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędną do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 . • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 . • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 . • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3. do SIWZ. Uwaga: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - zał. nr5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca ma prawo do zmiany podmiotów, o których mowa uprzednio lub rezygnacji z wykonywania przez te podmioty części zamówienia, pod warunkiem, że wykaże (przedkładając odpowiednie dokumenty, analogiczne do wymaganych w ogłoszeniu o zamówieniu w postępowaniu, o którym mowa w preambule), że nowe podmioty lub sam Wykonawca dysponują osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia wymaganymi w warunku udziału w postępowaniu. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 5. Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych, tych podmiotów. (wzór - zał. nr 5 ) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z treści ww. dokumentu musi jednoznacznie wynikać: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał b) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 99 • 2 - Jakość - zastępowalność kluczowego personelu - 1 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian § 7 Dopuszczalne zmiany postanowień umowy 1. Strony przewidują zmiany zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a): siły wyższej b) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; c) okoliczności powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, kiedy Zamawiający polecił dokonać zmian w uzgodnionych wcześnie rozwiązaniach. d) w zakresie terminu, jeżeli w czasie realizacji zadania wystąpią warunki atmosferyczne lub niedające się przewidzieć na etapie ogłoszenia zamówienia , warunki techniczne, logistyczne, prawne lub inne uniemożliwiające realizację zadania - w takim przypadku termin może zostać wydłużony o uzasadniony okolicznościami czas przestoju. e) w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy Wykonawca w sytuacji opisanej w §2 może zlecić prace związane z wykonaniem umowy podwykonawcom w zakresie wskazanym w ofercie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna II piętro pok. 94. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta ul. Sikorskiego 18 26-110 Skarżysko - Kamienna Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Upowszechnienie dostępu do Internetu dla osób wykluczonych cyfrowo POIG/8.3/2013/ŚWI/142. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |