Sporządzenie aktu zgonu

2003-07-01 1139
Art. czytany: 2911 razy

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Wymagane dokumenty
a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia b) dowód osobisty osoby zmarłej

Miejsce odbioru
Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65

Opłaty
zwolnione z opłaty skarbowej (1 egzemplarz)

Termin załatwienia
Niezwłocznie.

Tryb odwoławczy
nie ma

Uwagi
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.

Podstawa prawna
Art. 92 - 95 ustawy z 28 listoapada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 2014r. poz.1741, 1888, z 2015r. poz.262)

Podstawa prawna
0Opracował
Bogusława Kołacz

Akceptował
Elżbieta Duda

Zatwierdził
Elżbieta Duda

Sprawdził
28.12.2005
Teresa Smulczyńska