Sporządzenie aktu zgonu 2003-07-01 1139 Art. czytany: 2911 razy Miejsce załatwienia Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65 Wymagane dokumenty a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia b) dowód osobisty osoby zmarłej Miejsce odbioru Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65 Opłaty zwolnione z opłaty skarbowej (1 egzemplarz) Termin załatwienia Niezwłocznie. Tryb odwoławczy nie ma Uwagi Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu. Podstawa prawna Art. 92 - 95 ustawy z 28 listoapada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( z dn. 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 2014r. poz.1741, 1888, z 2015r. poz.262) Podstawa prawna 0Opracował Bogusława Kołacz Akceptował Elżbieta Duda Zatwierdził Elżbieta Duda Sprawdził 28.12.2005 Teresa Smulczyńska |