Całoroczne utrzymanie czystości, porządku wraz z odśnieżaniem na terenach i budynkach administrowanych przez ZZK i targowisku miejskim przy ul. Rynek 1. 2013-12-19 1259 Art. czytany: 3204 razy przetarg nieograniczony Skarżysko-Kamienna: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku, w tym targowiska miejskiego przy ul. Rynek 1. Numer ogłoszenia: 276739 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługiZamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku, w tym targowiska miejskiego przy ul. Rynek 1.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku, w tym targowisko miejskie przy ul. Rynek 1. Zamówienie zostało podzielone na trzy zadania. Wykonawcy proszeni są o składanie oddzielnych ofert na każde z niżej opisanych zadań: Zadanie nr 1: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia Słowackiego, Pułaskiego, Żwirki i Wigury, Sezamkowa, Zielna. Zadanie nr 2: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku. Zadanie nr 3: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek 1 wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości: Zadanie nr 1 - 2500,00 PLN (słownie: dwa tysięcy pięćset 00/100 złotych) Zadanie nr 2 - 1500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych) Zadanie nr 3 - 4000,00 PLN (słownie: cztery tysięcy 00/100 złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: - wadium do zadania nr 1, - wadium do zadania nr 2, - wadium do zadania nr 3, Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1) kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2) dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.. III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zadanie 1,2,3 - Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zadanie 1,2,3 - warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto - każda z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługa ta zostały wykonane należycie-list referencyjny (załącznik nr 9 do SIWZ); • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Potencjał techniczny: Dla zadania 1 i 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości powstałych podczas prowadzenia prac oraz co najmniej dwoma kosiarkami mechanicznymi, a także co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania (załącznik nr 10 do SIWZ). - Dla zadania 3: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie przedmiotowego zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym środkiem transportu służącym do odwozu odpadów i nieczystości, co najmniej dwoma urządzeniami mechanicznymi do odśnieżania, 6 pojemnikami o pow. 1,1 m3 oraz urządzenie czyszczącym gwarantującym podgrzewanie wody (załącznik nr 10 do SIWZ). • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Dla zadania 1 i 2: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą legitymującą się świadectwem ukończenia minimum szkoły średniej ogrodniczej i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające w/w uprawnienia zawodowe (załącznik nr 11 do SIWZ). - Dla zadania 3 Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zadanie 1, 2, 3 - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 50000,00zł. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3.2) • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego dwustronnie zaakceptowanego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług, 2. zmiany zakresu rzeczowego dotyczącego zarówno ilości budynków jak i terenów gminnych oraz zmian określających zarządzanie terenami gminnymi, 3. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany, 4. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl; Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych: przetargi Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - pokój 15 - w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia, Słowackiego, Pułaskiego Żwirki i Wigury, Sezamkowej, Zielna.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości, porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku w obrębie Metalowiec i ulic: Popiełuszki, Piłsudskiego, Tysiąclecia, Słowackiego, Pułaskiego Żwirki i Wigury, Sezamkowej, Zielna. Szczegółowy opis załącznik nr 3a i 4a do SIWZ.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.60.00.00-9. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach będących własnością Gminy Skarżysko-Kamienna oraz sprzątanie i odśnieżanie pozostałych osiedli administrowanych przez ZZK w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku. Szczegółowy opis - załącznik nr 3 b i 4b do SIWZ.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek 1 wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku.. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Całoroczne utrzymanie czystości i porządku poprzez sprzątanie i odśnieżanie, wywóz odpadów komunalnych z targowiska miejskiego położonego przy ul. Rynek 1 wraz z terenami przyległymi administrowanymi przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej w 2014 roku. Szczegółowy opis - załącznik nr 3c i 4c do SIWZ.. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Jacek Jeżyk Dyrektor ZZK (podpis na oryginale) |