Przyłącze ciepłownicze do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżysku-Kamiennej, ul. Ekonomii 5 ... wraz z instalacją technologiczną węzła ciepłowniczego.

2010-09-01 1105
Art. czytany: 1810 razy

Skarżysko-Kamienna: Przyłącze ciepłownicze do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżysku-Kamiennej, ul. Ekonomii 5, dz. nr: 1/267, 1/272, 1/297, 1/22 wraz z instalacją technologiczną węzła ciepłowniczego.
Numer ogłoszenia: 272984 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej , ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyłącze ciepłownicze do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżysku-Kamiennej, ul. Ekonomii 5, dz. nr: 1/267, 1/272, 1/297, 1/22 wraz z instalacją technologiczną węzła ciepłowniczego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: - wykonanie instalacji technologicznej węzła cieplnego jednofunkcyjnego-centralnego ogrzewania (c.o.) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ekonomii nr 5 w Skarżysku-Kamiennej wraz z budową przyłącza ciepłowniczego do w/w budynku. Instalacja węzła transformować będzie energię cieplną dostarczaną z sieci ciepłowniczej ZM MESKO na potrzeby ogrzewania budynku zarządzanego przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku Kamiennej w 2010r. Szczegółowy opis zamówienia dotyczący wykonania i odbioru robót zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 4a do SIWZ (załącznik nr 2a do umowy) i załącznik nr 4b do SIWZ (załącznik nr 2b do umowy) wraz z opisem technicznym stanowiącym znaczniki nr 5a do SIWZ (załącznik nr 3a do umowy) i 5b do SIWZ (załącznik nr 3b do umowy) i dokumentacją rysunkową przedstawioną w załącznikach nr 6a do SIWZ (załącznik nr 4a do umowy) i nr 6b do SIWZ (załącznik nr 4b do umowy) i załączniku nr 3 do SIWZ (załącznik nr 5 do umowy). Przedmiar robót stanowią załączniki nr 7a do SIWZ (załącznik nr 6a do umowy) i 7b do SIWZ (załącznik nr 6b do umowy). Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji: 10 lat. Wykonawca może złożyć w ofercie wykonania okres gwarancji na dłuższy czas niż wskazany przez Zamawiającego. Przedmiar robót (załączniki: nr 7a i 7b do SIWZ) stanowią elementy do wyceny zadania. Celem prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. Materiały budowlane powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub świadectwa badań. Materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. Z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. ). Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. Określony zakres robót Wykonawca realizuje zgodnie wytycznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych załącznik nr 4a do SIWZ i załącznik nr 4b do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.33.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, pod rygorem wykluczenia z postępowania, w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 98 8520 0007 2002 2002 7171 0004 Bank Spółdzielczy Suchedniów Oddział w Skarżysku-Kamiennej z dopiskiem: -Przyłącze ciepłownicze do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżysku- Kamiennej, ul. Ekonomii 5, dz. nr: 1/267, 1/272, 1/297, 1/22 wraz z instalacją technologiczną węzła ciepłowniczego. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie: 1)kopia potwierdzenia przelewu kwoty pieniężnej w dobro rachunku Zamawiającego na konto bankowe, potwierdzone faktycznym wpływem środków przed upływem terminu wnoszenia wadium 2)dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Z treści dokumentu wadialnego (wadium w formie niepieniężnej) winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Możliwość spieniężenia dokumentu wadialnego winna być możliwa bez odwołania, bez warunku niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. Dokument wadialny nie może zawierać warunku, że żądanie wypłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego (Beneficjenta) i że podpisy należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. Dokument wadialny winien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien załaczyć do oferty: - decyzję - o posiadanych uprawnieniach budowlanych i zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów. Wymagana forma dokumentu - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W/WDOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien załaczyć do oferty: - Wykazu (wypełniony załącznik Nr 8 do SIWZ) potwierdzającego wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80000,00 zł. brutto każda. W wykazie należy podać min 2 takie zadanie z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte jego wykonanie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Referencje Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien załaczyć do oferty: - wykazu osób (wypełniony załącznik Nr 9 do SIWZ), którymi dysponuje Wykonawca zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych - minimum jedna osoba - i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagana forma wykazu - oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym podpunkcie tj. Uprawnienia zawodowe: oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty mogą być składane łącznie. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w lit. a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagana forma wykazu - oryginał.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien załaczyć do oferty: - połaconą Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl, Menu jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych:przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku - Kamiennej ul. B. Prusa 3a 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, 26-110 Skarżysko-Kamienna, I piętro - pokój nr 15 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

=============================

Skarżysko-Kamienna, dnia 15.09.2010r.

Według rozdzielnika

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) niniejszym informujemy,
że w prowadzonym przez:
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3a, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 4 845 000 euro na:
„Przyłącze ciepłownicze do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżysku-Kamiennej, ul. Ekonomii 5, dz. nr: 1/267, 1/272, 1/297, 1/22 wraz z instalacją technologiczną węzła ciepłowniczego”.
wybrał jako ofertę najkorzystniejszą:
– ofertę Nr 1 - złożoną przez Wykonawcę: Zakład Robót Instalacyjnych mgr inż. Andrzej Jastkowiak, ul. Powstańców Warszawy 15, 26-110 Skarżysko-Kamienna – za kwotę: 94 665,56zł brutto.
Przedmiotową decyzję Zamawiający uzasadnia tym, iż oferta w/w Wykonawcy była jedyną złożoną ofertą, a tym samym zawierała najniższą cenę brutto, w związku z powyższym uzyskała maksymalną liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryterium wskazanego w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego tj. najniższa cena brutto – 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone następujące oferty:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
1 Zakład Robót Instalacyjnych
mgr inż. Andrzej Jastkowiak,
ul. Powstańców Warszawy 15,
26-110 Skarżysko-Kamienna cena brutto: 94 665,56 PLN

W wyniku oceny ofert na podstawie kryterium określonego w SIWZ Zamawiający przyznał Wykonawcom następująca liczę punktów:
Numer oferty Liczba pkt. w kryterium
Cena – 100 %
1 100

Zamawiający zawiadamia również, iż zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku niezłożenia odwołania zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w dniu 16.09.2010r.
Zamawiający wzywa adresata niniejszego pisma do niezwłocznego potwierdzenia faktu jego otrzymania w formie faksu wraz z adnotacją dot. daty i osoby potwierdzającej przyjęcie na numer faksu Zamawiającego tj. (041) 25-23-500.

Otrzymują:
1. Zakład Robót Instalacyjnych mgr inż. Andrzej Jastkowiak, ul. Powstańców Warszawy 15, 26-110 Skarżysko-Kamienna,
2. a/a.

Dyrektor Zarządu zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej
mgr Jacek Jeżyk

Skarżysko-Kamienna: Przyłącze ciepłownicze do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżysku-Kamiennej, ul. Ekonomii 5, dz. nr: 1/267, 1/272, 1/297, 1/22 wraz z instalacją technologiczną węzła ciepłowniczego.
Numer ogłoszenia: 292272 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272984 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej, ul. B. Prusa 3A, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 2524900, faks 41 2523500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyłącze ciepłownicze do budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Skarżysku-Kamiennej, ul. Ekonomii 5, dz. nr: 1/267, 1/272, 1/297, 1/22 wraz z instalacją technologiczną węzła ciepłowniczego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: - wykonanie instalacji technologicznej węzła cieplnego jednofunkcyjnego-centralnego ogrzewania (c.o.) w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Ekonomii nr 5 w Skarżysku-Kamiennej wraz z budową przyłącza ciepłowniczego do w/w budynku. Instalacja węzła transformować będzie energię cieplną dostarczaną z sieci ciepłowniczej ZM MESKO na potrzeby ogrzewania budynku zarządzanego przez Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku Kamiennej w 2010r. Szczegółowy opis zamówienia dotyczący wykonania i odbioru robót zawarty jest w Specyfikacji technicznej stanowiący załącznik nr 4a do SIWZ (załącznik nr 2a do umowy) i załącznik nr 4b do SIWZ (załącznik nr 2b do umowy) wraz z opisem technicznym stanowiącym znaczniki nr 5a do SIWZ (załącznik nr 3a do umowy) i 5b do SIWZ (załącznik nr 3b do umowy) i dokumentacją rysunkową przedstawioną w załącznikach nr 6a do SIWZ (załącznik nr 4a do umowy) i nr 6b do SIWZ (załącznik nr 4b do umowy) i załączniku nr 3 do SIWZ (załącznik nr 5 do umowy). Przedmiar robót stanowią załączniki nr 7a do SIWZ (załącznik nr 6a do umowy) i 7b do SIWZ (załącznik nr 6b do umowy). Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji: 10 lat. Wykonawca może złożyć w ofercie wykonania okres gwarancji na dłuższy czas niż wskazany przez Zamawiającego. Przedmiar robót (załączniki: nr 7a i 7b do SIWZ) stanowią elementy do wyceny zadania. Celem prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. Materiały budowlane powinny posiadać odpowiednie aprobaty techniczne lub świadectwa badań. Materiały dostarczone przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. Z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm. ). Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. Określony zakres robót Wykonawca realizuje zgodnie wytycznymi zawartymi w specyfikacjach technicznych załącznik nr 4a do SIWZ i załącznik nr 4b do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.33.11.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Zakład Robót Instalacyjnych mgr inż. Andrzej Jastkowiak,, ul. Powstańców Warszawy 15,, 26-110 Skarżysko-Kamienna, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81668,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 94665,56

Oferta z najniższą ceną: 94665,56 / Oferta z najwyższą ceną: 94665,56

Waluta: PLN.