Ogłoszenie o zamówieniu - Zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r.

2010-03-09 1511
Art. czytany: 2239 razy


Skarżysko-Kamienna: Zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 65402 - 2010 ; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100 , faks 041 2520200.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.umskarzysko.bip.doc.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania tj.: Zadanie Nr 1 : Zamiatanie ulic gminnych po akcji ZIMA na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku. Usługa polega na jednorazowym zamiataniu po zimie gminnych ulic oraz zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 4 do SIWZ tj. na dokładnym oczyszczeniu wskazanych terenów z piachu oraz innych nieczystości wraz z ich wywozem i unieszkodliwieniem. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni, krawężnik, opaska chodnikowa bezpośrednio przyległa do jezdni oraz zatoka postojowa (jeżeli występuje ) leżąca w pasie drogowym. Zadanie Nr 2: Letnie zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku . Usługa polega na zamiataniu ulic gminnych i zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 5 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zamiatanie wskazanych w wykazie ulic oraz zatok postojowych z piasku oraz innych nieczystości, 2) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych (w następstwie silnych, porywistych wiatrów, po ulewach i burzach), 3) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac do utylizacji. Oczyszczeniu podlega cała powierzchnia ulic i zatok postojowych wskazanych w ww. wykazie. Zakresy ulic i zatok postojowych przeznaczonych do zamiatania zlecane będą sukcesywnie (według potrzeb) i określane przez Zamawiającego na bieżąco w formie zlecenia zakresu prac ( zał. Nr 7 do SIWZ ). Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia z zakresem prac do wykonania przystąpić do zamiatania w terminie maksymalnym (nieprzekraczalnym) do 5 godzin od czasu otrzymania ww. zlecenia i zakończenia prac w terminie określonym każdorazowo w tym zleceniu. Do obowiązków wykonawców należy: właściwy nadzór i przestrzeganie przepisów związanych z kompleksowym wykonaniem przedmiotu umowy w zakresie bezpieczeństwa osób trzecich, utrzymanie terenu prowadzonych prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie, usuwanie urządzeń pomocniczych, odpadów i śmieci w przeznaczonych do tego miejscach: wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem elementów pasa drogowego, koszty ewentualnych napraw lub uszkodzonych urządzeń w związku z zaniedbaniem ponosi Wykonawca. Zebrany podczas prowadzenia zamiatania piasek i inne nieczystości , Wykonawca zobowiązany jest wywozić lub utylizować w sposób nie naruszający Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, według kryteriów spełnia/niespełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana umowy jest możliwa, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionym zakresie: 1. ceny brutto na wykonywane zamówienia publiczne jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług 2. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany 3. osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej ze strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-110 Skarżysko - Kamienna, ul. Sikorskiego 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Skarżysko - Kamienna 26-110 Skarżysko - Kamienna, ul. Sikorskiego 18, pokój 45 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamiatanie ulic gminnych po akcji ZIMA na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na jednorazowym zamiataniu po zimie gminnych ulic oraz zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 4 do SIWZ tj. na dokładnym oczyszczeniu wskazanych terenów z piachu oraz innych nieczystości wraz z ich wywozem i unieszkodliwieniem. Oczyszczeniu podlega cała szerokość jezdni, krawężnik, opaska chodnikowa bezpośrednio przyległa do jezdni oraz zatoka postojowa (jeżeli występuje ) leżąca w pasie drogowym..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Letnie zamiatanie ulic gminnych na terenie miasta Skarżyska - Kamiennej w 2010 roku.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na zamiataniu ulic gminnych i zatok postojowych wskazanych w zał. Nr 5 do SIWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) zamiatanie wskazanych w wykazie ulic oraz zatok postojowych z piasku oraz innych nieczystości, 2) usuwanie zanieczyszczeń powstałych na skutek kolizji drogowych lub zdarzeń losowych (w następstwie silnych, porywistych wiatrów, po ulewach i burzach), 3) wywóz nieczystości powstałych w trakcie wykonywania prac do utylizacji. Oczyszczeniu podlega cała powierzchnia ulic i zatok postojowych wskazanych w ww. wykazie. Zakresy ulic i zatok postojowych przeznaczonych do zamiatania zlecane będą sukcesywnie (według potrzeb) i określane przez Zamawiającego na bieżąco w formie zlecenia zakresu prac ( zał. Nr 7 do SIWZ ). Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu zlecenia z zakresem prac do wykonania przystąpić do zamiatania w terminie maksymalnym (nieprzekraczalnym) do 5 godzin od czasu otrzymania ww. zlecenia i zakończenia prac w terminie określonym każdorazowo w tym zleceniu..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.20.00-0.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.