WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z AKT EWIDENCJI LUDNOŚCI OSOBOM PRYWATNYM 2003-06-27 1353 Art. czytany: 3057 razy Miejsce załatwienia Wniosek należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, pok. 21 /parter/. Wymagane dokumenty Miejsce odbioru Zaświadczenie odbiera się w Urzędzie Miejskim w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, pok. 21 /parter/. Opłaty Termin załatwienia Niezwłocznie - maksymalny termin oczekiwania do 7 dni. Tryb odwoławczy Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia o żądanej treści kieruje się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia. Uwagi Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy. Wszelkich informacji w sprawach jw. udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich pod numerem telefonu: 041-2520-156. Podstawa prawna Ustawa z 10 kwietnia 1974r o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami) oraz ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071). Ustawa z dnia 16 listopada 2006 o opłacie skarbowej /Dz.U. Nr 225 poz. 1635 z 2006 r./ Podstawa prawna 0Opracował 0 Akceptował Urszula Bojek Zatwierdził Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich Sprawdził 28.12.2005 Teresa Smulczyńska |