Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. „Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej w Skarżysku-Kamiennej i Skarżysku Kościelnym” 2009-12-09 1330 Art. czytany: 6144 razy Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. „Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej w Skarżysku-Kamiennej i Skarżysku Kościelnym” OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTU KONTAKTOWE Oficjalna nazwa: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Adres pocztowy: ul. Cicha 8 Miejscowość:Skarżysko-Kamienna Kod pocztowy:26-110 Kraj:Rzeczpospolita Polska Punkt kontaktowy: Osoba do kontaktu:Pani Agnieszka Wrona , Ewa Wierzbowicz tel.: +48 41 253 22 73 E-mail: a.wrona@mpwik-skarzysko.pl Faks:fax: +48 41 253 12 72 Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): www.mpwik-skarzysko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: X jak podano wyżej dla punktu kontaktowego □ inny: proszę wypełnić załącznik A.I Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: X jak podano wyżej dla punktu kontaktowego □ inny: proszę wypełnić załącznik A.II Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: X jak podano wyżej dla punktu kontaktowego inny: proszę wypełnić załącznik A.III 1.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI X Spółka Prawa Handlowego: X Ogólne usługi publiczne X Środowisko Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających tak □ nie X SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. „Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej w Skarżysku-Kamiennej i Skarżysku Kościelnym” II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi - która najbardziej odpowiada konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu) a) Roboty budowlane b) Dostawy c) Usługi X Kategoria usług: nr 12 (dla usług kategorii 1-27 zob. załącznik II do dyrektywy 2004/18/WE) Główne miejsce świadczenia usług Powiat -skarżyski, POLSKA Kod NUTS 3.26.34.10 II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) Nie dotyczy II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(-ów) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. „Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej w Skarżysku-Kamiennej i Skarżysku Kościelnym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Fundusz Spójności w zakresie 6 kontraktów na roboty budowlane. Inżynier Kontraktu będzie odpowiedzialny za następujące Kontrakty: Kontrakt I „Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Cichej w Skarżysku-Kamiennej – kontrakt I” (Zadanie 1 - Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody przy ul. Cichej w Skarżysku-Kamiennej) ] - Kontrakt wg Warunków Kontraktowych FIDIC – Czerwona książka dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.) Kontrakt II „Kanalizacja sanitarna w Skarżysku-Kamiennej - osiedle Książęce, osiedle Pogorzałe - kontrakt II” Etap A (Zadanie 2 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w osiedlu Książęce w Skarżysku-Kamiennej) Etap B (Zadanie 3 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w osiedlu Pogorzałe w Skarżysku-Kamiennej) - Kontrakt wg Warunków Kontraktowych FIDIC – Czerwona książka dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.). Kontrakt III „Kanalizacja sanitarna w Skarżysku-Kamiennej - kontrakt III” Etap A (Zadanie 4 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w osiedlu Rejów w Skarżysku-Kamiennej) Etap B (Zadanie 5 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w osiedlu Bzinek w Skarżysku- Kamiennej) Etap C (Zadanie 6 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji dla osiedla Łyżwy, Usłów, Podemłynek w Skarżysku-Kamiennej) Etap D (Zadanie 7 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanlikami do granic posesji w osiedlu Zachodnie (ul. Multanka, ul. Sportowa, ul. Młodzawy, ul. Legionów, ul. Krakowska) w Skarżysku-Kamiennej) Etap E (Zadanie 8 - Przebudowa (doszczelnienie) kolektora sanitarnego „A' zlokalizowanego w obrębie ul. 3-go Maja w Skarżysku-Kamiennej) Etap F (Zadanie 9 - Budowa kolektora ściekowego „C” na odcinku od ulicy Żeromskiego do istniejącego przejścia kanalizacyjnego pod torami kolejowymi w rejonie ul. Szydłowieckiej w Skarżysku-Kamiennej) - Kontrakt wg Warunków Kontraktowych FIDIC – Czerwona książka dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.). Kontrakt IV „Kanalizacja sanitarna w Skarżysku Kościelnym – Skarżysko Kościelne I – Świerczek, Skarżysko Kościelne II – Grzybowa Góra - kontrakt IV” Etap A (Zadanie 10 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w miejscowości Skarżysko Kościelne I – Świerczek) Etap B (Zadanie 11- Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w miejscowości Skarżysko Kościelne II – Grzybowa Góra) - Kontrakt wg Warunków Kontraktowych FIDIC – Czerwona książka dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.). Kontrakt V „Kanalizacja sanitarna w Skarżysku Kościelnym – miejscowości Majków, Lipowe Pole Skarbowe i Lipowe Pole Plebańskie – kontrakt V” Etap A (Zadanie 12 -Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w miejscowości Majków i Michałów etap II - gm. Skarżysko Kościelne Etap B (Zadanie 13 - Kanalizacja sanitarna wraz z przykanalikami do granic posesji w miejscowości Lipowe Pole Skarbowe i Lipowe Pole Plebańskie gm. Skarżysko Kościelne) - Kontrakt wg Warunków Kontraktowych FIDIC – Czerwona książka dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego. Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.). Kontrakt VI „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w Skarżysku-Kamiennej – kontrakt VI” - Kontrakt wg Warunków Kontraktowych FIDIC – Żółta książka dla budowy dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę. Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.). II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Słownik główny Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) Główny przedmiot 71 52 00 00 – Usługi nadzoru budowlanego Dodatkowe przedmioty 71 54 00 00 – Usługi zarządzania budową 71 35 60 00 – Usługi techniczne 71 30 00 00 – Usługi inżynieryjne 71 31 00 00 – Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71 35 62 00 – Usługi pomocy II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) tak X nie II.1.8) Podział na części (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie X II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych tak nie X II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA II.2.1) Całkowita wartość lub zakres (w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy) Wartość zamówienia Przetarg nieograniczony prowadzony jest w trybie cechującym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości powyżej 133 000 EURO. Szacunkowa wartość bez VAT: 4 146 729 Waluta: PLN II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy) tak nie X II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI Termin wykonania zamówienia: 31.08.2014 rok SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III. l) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje ( jeżeli dotyczy) 1.)wadium – 50 000 PLN Słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN 2.)Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie liczonej w PLN. III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Funduszu Spójności, płatności dokonywane będą według zasad opisanych w Warunkach Szczególnych Kontraktu. III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie (jeżeli dotyczy) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem Umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedłożyć Zamawiającemu Umowę, (umowę konsorcjum) opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą szczegółowo sposób współdziałania w wykonywaniu usługi. III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia tak nie X III.2) WARUNKI UDZIAŁU III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi złożyć dokumenty określone przez Zamawiającego na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87,poz 605), potwierdzające że Wykonawca: 1)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), oraz e)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną (jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), albo może być złożone wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców) 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): Dokumenty określone w pkt III.2.3) 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): Dokumenty określone w pkt III.2.2) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605): 1.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1).a), 1).c) i 1).d), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie [Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.] [Dokumenty, o których mowa w pkt b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.] 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1).b) składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1).a), 1).b), 1).c) i 1).d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 3).1.a) i 3).1.c) oraz w punkcie 3).2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w punkcie 3).1.b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej powyżej 2. Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): a) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 0.5 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 0.5 mln PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 mln PLN. III.2.3) Zdolność techniczna Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełnienia wymogów: 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat osób wyznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578 ze zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile takie uprawnienia są wymagane. 3. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów (jeżeli dotyczy): 1. Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Ekspert 1 – Kierownik Zespołu wyższe wykształcenie techniczne, minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym min. 5 lat na stanowisku kierowniczym, osoba dysponująca doświadczeniem w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania projektów budowlanych. Pełnienie funkcji kierownika zespołu w minimum 1 projekcie infrastrukturalnym o wartości netto robót nie mniejszej niż 8 mln PLN, realizowanym wg Warunków Ogólnych Kontraktu FIDIC (Kontrakt wg Warunków Kontraktowych FIDIC – Czerwona książka - Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.) lub Żółta książka – Trzecie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2006 - SIDIR (Tłumaczenie pierwszego wydania z 1999r.)) Zamawiający wymaga dostępności eksperta dla Zamawiającego nie mniej niż 5 dni roboczych w tygodniu. Ekspert 2 – Specjalista ds. finansowych wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii, zarządzania, finansów lub rachunkowości, doświadczenie zawodowe w rozliczaniu minimum jednego projektu infrastrukturalnego o wartości netto robót nie mniejszej niż 8 mln PLN. Zamawiający wymaga dostępności eksperta dla Zamawiającego nie mniej niż 1 dzień roboczy w tygodniu, natomiast w końcowej fazie kontraktu nie mniej niż 5 dni roboczych w tygodniu. Ekspert 3 – Inspektor nadzoru - 6 osób Wskazane osoby muszą posiadać następujące kwalifikacje: wykształcenie techniczne, doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru lub kierownik budowy w danej specjalności. posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – 3 osoby. Co najmniej jeden z inspektorów w okresie co najmniej ostatnich trzech lat nadzorował budowę lub modernizację co najmniej jednej Stacji Uzdatniania Wody. Co najmniej jeden z inspektorów w okresie co najmniej ostatnich trzech lat nadzorował budowę lub modernizację co najmniej jednej Oczyszczalni Ścieków. Co najmniej jeden z inspektorów w okresie co najmniej ostatnich trzech lat nadzorował budowę lub modernizację kanalizacji o łącznej długości co najmniej 15 km. Zamawiający wymaga dostępności jednego z ekspertów dla Zamawiającego nie mniej niż 5 dni roboczych w tygodniu. -konstrukcyjno-budowlanej – 1 osoba, Zamawiający wymaga dostępności eksperta dla Zamawiającego nie mniej niż 2 dni robocze w tygodniu. -instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – 1 osoba, Zamawiający wymaga dostępności eksperta dla Zamawiającego nie mniej niż 1 dzień roboczy w tygodniu. -drogowej – 1 osoba, Zamawiający wymaga dostępności eksperta dla Zamawiającego nie mniej niż 1 dzień roboczy w tygodniu. zgodne z wymogami Prawa budowlanego i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących w tym zakresie przepisów, przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, Inspektorzy Nadzoru będą ponownie weryfikowani i akceptowani przez Zamawiającego przed rozpoczęciem wykonywania swoich obowiązków, kiedy to Wykonawca będzie musiał dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przyjęcie obowiązków przez odpowiednich Inspektorów Nadzoru (oświadczenie) wraz z kopiami uprawnień zawodowych. Ekspert 4 – Kosztorysant minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu kosztorysów, rozliczaniu robót budowlano-montażowych, w tym minimum przy jednym projekcie z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości netto robót nie mniejszej niż 2 mln PLN. Zamawiający wymaga dostępności eksperta dla Zamawiającego nie mniej niż 1 dzień roboczy w tygodniu. Ekspert 5 – Technolog oczyszczania ścieków – posiadający: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu technologii oraz rozruchu oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 20 000 m3/d lub 50 000 RLM, Zamawiający wymaga dostępności eksperta dla Zamawiającego nie mniej niż 1 dzień roboczy w tygodniu, natomiast w okresie trwania rozruchu nie mniej niż 2 dni robocze w tygodniu. Wszystkie osoby wskazane do wykonania niniejszego zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. 2. Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi – polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji polegającej na budowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub oczyszczalni ścieków o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln PLN (netto) każda dla której Inżynier wystawił Świadectwo Wykonania, lub równoważny dokument, po zakończeniu okresu zgłaszania wad lub równoważnego okresu rękojmi za wady. III.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy) tak □ nie X III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA NA USŁUGI III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu tak □ nie X III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe tak □ nie X Osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) RODZAJ PROCEDURY Otwarta - X IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału (procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny) Przewidywana liczba wykonawców □□□ lub Przewidywana minimalna liczba □□□ oraz, jeżeli właściwe, maksymalna liczba □□□ Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: ________________________________________________________________________________________ IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu (procedura negocjacyjna, dialog konkurencyjny) Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszenia liczby tak □ nie □ omawianych rozwiązań lub negocjowanych ofert IV.2) KRYTERIA UDZIELANIA ZAMÓWIENIA IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) Najniższa cena - X IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak □ nie X IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy) JRP.II.342-VIII/6/2009 IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia tak nie X Jeżeli tak, Wstępne ogłoszenie informacyjne □ Ogłoszenie o profilu nabywcy □ Numer ogłoszenia w Dz.U.: 000000000 z dnia 0/00/0000 (dd.mm.rrrr) Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy) □ Numer ogłoszenia w Dz.U.: □□□□/S□□□-□□□□□□□ z dnia □□/□□/□□□□ (dd.mm.rrrr) Numer ogłoszenia w Dz.U.: □□□□/S□□□-□□□□□□□ z dnia □□/□□/□□□□ (dd.mm.rrrr) IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjątkiem Dynamicznego Systemu Zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego) Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów Data: □□/□□/□□□□ (dd/mm/rrrr) Godzina: ______________ Dokumenty odpłatne tak nie X IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data: 19/01/2010 Godzina: 12:00 IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom (jeżeli jest znana)(w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego) Data: □□/□□/□□□□ (dd/mm/rrrrr) IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu PLN - X IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta) Do: □□/□□/□□□□ (dd/mm/rrrrr) lub Okres w miesiącach □□□ lub dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV .3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 19/01/2010 Godzina: 12:30 Miejsce (jeżeli dotyczy): Świetlica, parter w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skarżysku-Kamiennej, ul. Cicha 8 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) tak □ nie X SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.I) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ (jeżeli dotyczy) tak □ nie X VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU I PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH tak X nie □ Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej w Skarżysku-Kamiennej i Skarżysku Kościelnym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Fundusz Spójności. VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy) VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Departament Odwołań Urzędu Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul Postępu 17 a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Kraj: POLSKA E-mail: odwołania@uzp.gov.pl Tel: 0-22 458 77 01 Adres internetowy (URL): www.uzp.gov.pl Faks: 0-22 458-77-00 Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy) Oficjalna nazwa: Adres pocztowy: Miejscowość: Kod pocztowy: Kraj: E-mail: Tel: Adres internetowy (URL): Faks: VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2 LUB, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3) Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie informując o wniesieniu odwołania Zamawiającego. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoważne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu. VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Prezes Urzędu Zamówień Publicznych Adres pocztowy: ul Postępu 17 a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Kraj: Polska E-mail: odwołania@uzp.gov.pl Tel: 0-22 458-78-01 Adres internetowy (URL): www.uzp.gov.pl Faks: 0-22 458-78-01 VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA: 07/12/2009 (dd/mm/rrrr) |