PODANIE O WYMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ (Podanie o wymeldowanie składa osoba fizyczna bądź prawna mająca interes prawny do wymeldowania osoby, która ostatecznie i dobrowolnie opuściła lokal, jednakże nie dokonała wymeldowania).

2003-06-27 1344
Art. czytany: 3524 razy

Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, poniedziałek od 7.30 – 17.00, wtorek-czwartek w godzinach 7.30-15.30, piątek 7.30-14.00.

Wymagane dokumenty
Podanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu (aktualny przydział na lokal, wyrok o eksmisji, podział majątku, wyrok o rozwodzie, itp.).

Miejsce odbioru
Pokój nr 23/parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, poniedziałek od 7.30-17.00, wtorek - czwartek od 7.30 – 15.30, piątek 7.30-14.00.

Opłaty
Bez opłat.

Termin załatwienia
Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.

Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam. w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi
W sprawie wyjaśnienia trybu wymeldowania decyzją administracyjną należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, telefon : 25-20-155.

Podstawa prawna
Art. 15 ust 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami) oraz wyrok Trybunału Konstytucyjnego z dnia 27 maja 2002 roku, Sygn. akt K.20/01 (Dz.U. Nr 78, poz.716).

Podstawa prawna
0Opracował
0

Akceptował
0

Zatwierdził


Sprawdził
28.12.2005
Teresa Smulczyńska