PODANIE O ZAMELDOWANIE W DRODZE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ (dotyczy osób zamieszkujących w danym lokalu za zgodą właściciela lub najemcy lokalu bez wymaganego zameldowania)

2003-06-27 1338
Art. czytany: 2494 razy

Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, poniedziałek w godzinach 7.30-17.00, wtorek-czwartek od 7.30 – 15.30, piątek 7.30-14.00.

Wymagane dokumenty
- podanie o zameldowanie oraz dokumenty potwierdzające okoliczności zawarte w podaniu, - wypełniony druk "Zgłoszenie pobytu stałego".

Miejsce odbioru
Pokój nr 23 /parter/ Wydział Spraw Obywatelskich – Referat Ewidencji, telefon 412520155.

Opłaty
Bez opłat.

Termin załatwienia
Podanie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego. Termin załatwienia do 2 miesięcy. W przypadku spraw wymagających dodatkowej procedury wyjaśniającej termin może się wydłużyć.

Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Świętokrzyskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Skarżyska-Kam.w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Uwagi
Wszelkich informacji na temat procedury dotyczącej zameldowania w drodze decyzji administracyjnej udzielają pracownicy Referatu Ewidencji w pok. nr 23, tel. 41 25-20-155.

Podstawa prawna
Art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami)

Podstawa prawna
0Opracował
0

Akceptował
0

Zatwierdził


Sprawdził
28.12.2005
Teresa Smulczyńska