„Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Sokola 38 w Skarżysku- Kamiennej”

2009-06-29 0956
Art. czytany: 1905 razy

remont instalacji elektrycznej

Skarżysko-Kamienna, dnia 29.06.09r.

Zapytanie poza Ustawą Prawo Zamówień Publicznych


Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej działając na podstawie art. 4 ust 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r . (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 wraz z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 14000 EURO w Zarządzie Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej ( załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 3/2008 Dyrektora Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku-Kamiennej z dnia 20.02.2008 roku) zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielnie zamówienia na wykonanie zadania pod nazwą:

„Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Sokola 38 w Skarżysku- Kamiennej”

Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 ( Przedmiar ) do niniejszego ogłoszenia. Warunki realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia
Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej: www.umskarzysko.bip.doc.pl(menu: jednostki podległe: Zarząd Zasobów Komunalnych)
Zarząd Zasobów Komunalnych w Skarżysku Kamiennej wzywa oferentów do załączenia do oferty stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia następujących dokumentów:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę .

2) wykazu co najmniej dwóch robót budowlanych (wypełniony zał. Nr 4 – druk wykazu prac lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem oraz wartościom zadaniu stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remontowi instalacji elektrycznej o wartości powyżej 10 000 zł wraz z dokumentami, że zadania te zostały wykonane należycie ( np. referencje ).

Wymagana forma dokumentu – oryginał. Pozostałe dokumenty : oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

3) wypełniony zał. Nr 5 – druk wykazu osób /potencjał kadrowy/lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem, potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 70, poz. 1217 z późniejszymi zmianami) w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych– co najmniej jedną osobą i złoży odpowiednie dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
Wymagana forma wykazu – oryginał. Pozostałe dokumenty wymienione w tym punkcie tj. Uprawnienia zawodowe i dokumenty potwierdzające przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, : oryginał lub kserokopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem „ przez Wykonawcę.
Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Ofertę należy złożyć w Zarządzie Zasobów Komunalnych ul. B. Prusa 3a w Sekretariacie ( I piętro ) do dnia 06.07. 2009 r. do godz.9 45 . Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej ( w tym również drogą pocztową ), nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego oraz zostaną bez ich otwarcia zwrócone oferentom.

2. Oferty zostaną otwarte komisyjnie w siedzibie Zamawiającego w dniu 06.07.2009 r. godz. 1000 w sali nr 14 .

Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty

Zamawiający przy wyborze oferty kieruje się kryterium „ najniższa cena”.
W razie wystąpienia błędów w obliczeniu ceny bądź oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych Zamawiający poprawia ofertę w której wystąpiły w/w błędy. W razie braku dokumentów stanowiących załączniki do oferty Zamawiający wzywa oferenta do uzupełnienia braków w wyznaczonym przez siebie terminie pod rygorem odrzucenia oferty obarczonej brakami formalnymi.




Informacja o możliwości unieważnienia postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

Dyrektor Zarządu Zasobów Komunalnych w Skarżysku- Kamiennej