WYMELDOWANIE CUDZOZIEMCA Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO

2003-06-27 1330
Art. czytany: 2539 razy

Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-17.00, wtorek-czwartek w godz. od 8.00-13.00, w piątek od 8.00 do 14.00.

Wymagane dokumenty
  • wypełniony druk "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące" odrębny dla każdej osoby wymeldowującej się (osoby niepełnoletnie wpisywane są na druku jednego z rodziców),
  • paszport,
  • poświadczenie zameldowania na pobyt czasowy.


  • Miejsce odbioru
    Należy zgłosić się do pokoju nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-17.00, wtorek-czwartek w godz. od 8.00-13.00, w piątek od 8.00 do 14.00.

    Opłaty
    Bez opłaty.

    Termin załatwienia
    Niezwłocznie.
    Wymeldowania należy dokonać osobiście.
    Za osoby niepełnoletnie obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.


    Tryb odwoławczy
    Nie przysługuje.

    Uwagi
    Wszelkich informacji w sprawach jw. udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich pod numerem telefonu: 41 25-20-157.

    Podstawa prawna
    Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999).

    Podstawa prawna
    0Opracował
    0

    Akceptował
    Witold Skuza

    Zatwierdził
    Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich

    Sprawdził
    28.12.2005
    Teresa Smulczyńska