WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO

2003-06-27 1304
Art. czytany: 2376 razy

Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-17.00, wtorek-czwartek w godz. od 8.00-13.00, w piątek od 8.00 do 14.00.

Wymagane dokumenty
- wypełniony druk "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad 2 miesiące" odrębny dla każdej osoby wymeldowującej się (osoby niepełnoletnie wpisywane są na druku jednego z rodziców), - dowód osobisty, - książeczka wojskowa (w przypadku kobiet do lat 40-tu, mężczyzn do lat 50-ciu, oficerowie do lat 60-ciu), - dla małoletnich dzieci - odpisy skrócone aktów urodzeń.

Miejsce odbioru
Pokój nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-17.00, wtorek-czwartek w godz. od 8.00-13.00, w piątek od 8.00 do 14.00.

Opłaty
Bez opłat.

Termin załatwienia
Niezwłocznie. Wymeldowania należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

Uwagi
Wszelkich informacji w sprawach jw. udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich pod numerem telefonu: 41 25-20-157.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999).

Podstawa prawna
0Opracował
0

Akceptował
0

Zatwierdził


Sprawdził
28.12.2005
Teresa Smulczyńska