ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

2003-06-27 1048
Art. czytany: 4446 razy

Miejsce załatwienia
Z kompletem dokumentów należy zgłosić się do pokoju nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-17.00, wtorek-czwartek w godz. od 8.00-13.00, w piątek od 8.00 do 14.00.

Wymagane dokumenty
- wypełniony druk meldunkowy "Zgłoszenie pobytu stałego" odrębny dla każdej osoby meldującej się (również dla dziecka), - dowód osobisty, - poświadczenie wymeldowania z poprzedniego miejsca pobytu stałego, gdy meldowana jest osoba spoza gminy miejskiej Skarżysko-Kamienna, - książeczka wojskowa (w przypadku mężczyzn do 50 lat, oficerowie do 60 lat, kobiety do 40 lat), - odpisy skrócone aktów urodzenia dla osób niepełnoletnich, - akt własności lokalu (np. umowa najmu, wypis z księgi wieczystej, akt notarialny). W przypadku osób nie będących właścicielem lub najemcą lokalu, w którym następuje zameldowanie wymagane jest potwierdzenie faktu pobytu w lokalu osoby meldującej się przez właściciela lub najemcę.

Miejsce odbioru
Pokój nr 17 (parter) w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Skarżysku-Kam. przy ul. Sikorskiego 18, poniedziałek w godz. od 8.00-17.00, wtorek-czwartek w godz. od 8.00-13.00, w piątek od 8.00 do 14.00.

Opłaty
Bez opłat.

Termin załatwienia
Niezwłocznie. W imieniu osoby niepełnoletniej występuje przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca faktyczną opiekę nad osobą niepełnoletnią.

Tryb odwoławczy
W przypadku jeżeli osoba nie przebywa pod adresem wskazanym w zgłoszeniu odmawia się jej zameldowania i wówczas przysługuje tryb odwoławczy do Wojewody Świętokrzyskiego w terminie 14 dni od daty doręczenia.

Uwagi
Wszelkich informacji w sprawach jw. udzielają pracownicy Wydziału Spraw Obywatelskich pod numerem telefonu: 41 25-20-157.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zmianami) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. Nr 236, poz. 1999)

Podstawa prawna
0Opracował
0

Akceptował
0

Zatwierdził


Sprawdził
28.12.2005
Teresa Smulczyńska