WPIS DO REJESTRU DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ

2015-05-07 1103
Art. czytany: 2098 razy

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta Skarżyska-Kamienna ul. Sikorskiego 18

Wymagane dokumenty
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej. Do wniosku należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalnosci w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z art. 9c ust.4 Ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach oraz dowód wniesienia opłaty skarbowej

Miejsce odbioru
Urząd Miasta Skarżysko-Kamienna ul. Sikorskiego 18, pokój 72 lub listownie

Opłaty
1. 50 zł – opłata skarbowa za wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie wnosi się dodatkowej opłaty za wydanie zaświadczenia o wpisaniu do rejestru). 2. 25 zł – opłata skarbowa za zmianę wpisu do rejestru działalności regulowanej, dotyczącej rozszerzenia zakresu działalności objętej wpisem (tj. 50 % stawki określonej od wpisu). 3. 17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o dokonaniu zmian danych zawartych w rejestrze oraz opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dane zawarte w rejestrze. 4. 17 zł – opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia – od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury). 5. 5 zł – opłata skarbowa za poświadczenie zgodności duplikatu, odpisu, wyciągu, wypisu lub kopii dokonane przez organ administracji samorządowej, od każdej pełnej lub zaczętej strony.

Termin załatwienia
7 dni od dnia wpływu kompletnego wniosku

Tryb odwoławczy
0

Uwagi
0

Podstawa prawna
Art. 9b i 9c Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach; art 65 Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej

Podstawa prawna
0Opracował
0

Akceptował
0

Zatwierdził
0