SPRZEDAŻ KOMUNALNYCH LOKALI MIESZKALNYCH

2015-03-27 0832
Art. czytany: 1162 razy

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 91 tel. 41 25-20-188

Wymagane dokumenty
1. Wniosek o sprzedaż lokalu mieszkalnego. 2. Załączniki: - umowa najmu lub decyzja o przydziale do zajmowanego lokalu

Miejsce odbioru
Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 91 tel. 41 25-20-188

Opłaty
Nie pobiera się

Termin załatwienia
Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów na załatwienie wniosku w sprawie sprzedaży lokalu na rzecz konkretnej osoby

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia

Podstawa prawna
Art. 34 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 518 z późn. zm.)

Podstawa prawna
Wniosek opiniowany jest przez Wydział. W przypadku uzyskania akceptacji dokonywana jest wycena nieruchomości, przy czym wnioskodawca winien dokonać wpłaty zaliczki na poczet wykonania wyceny. Następnie sporządzany jest wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży. Wykaz podaje się do publicznej wiadomości na okres 21 dni poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 18. Informacja o wywieszeniu wykazu nieruchomości zostaje zamieszczona w prasie lokalnej i na stronie internetowej Urzędu Miasta (Biuletyn Informacji Publicznej). Po upływie wyznaczonych terminów, sporządzana jest umowa sprzedaży na rzecz najemcy lokalu. Opracował
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Akceptował
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Zatwierdził
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami