SPRZEDAŻ KOMUNALNYCH LOKALI UŻYTKOWYCH W TRYBIE BEZPRZETARGOWYM

2015-03-27 0811
Art. czytany: 1701 razy

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 91 tel. 41 25-20-188

Wymagane dokumenty
1. Wniosek o sprzedaż lokalu użytkowego w trybie bezprzetargowym. 2. Załączniki: - umowa najmu o przydziale do wynajmowania lokalu użytkowego.

Miejsce odbioru
Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 91 tel. 41 25-20-188

Opłaty
Nie pobiera się

Termin załatwienia
Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów na załatwienie wniosku w sprawie sprzedaży lokalu na rzecz konkretnej osoby.

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.

Uwagi
W przypadku braku wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia

Podstawa prawna
Art. 34 ust. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 518 z późn. zm.)

Podstawa prawna
Wniosek jest opiniowany przez Wydział. W przypadku uzyskania akceptacji dokonywana jest wycena nieruchomości, przy czym wnioskodawca winien dokonać wpłaty zaliczki na poczet wykonania operatu szacunkowego. Następnie sporządza się wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży, który jest podawany do wiadomości publicznej na okres 21 dni poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Sikorskiego 18. Informacja o wywieszeniu wykazu zostaje zamieszczona w prasie lokalnej i na stronie internetowej Urzędu Miasta (Biuletyn Informacji Publicznej). Po upływie wyznaczonych terminów sporządzana jest umowa sprzedaży na rzecz najemcy lokalu.Opracował
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Akceptował
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Zatwierdził
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami