ZAMIANA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH

2015-03-26 1355
Art. czytany: 1000 razy

Miejsce załatwienia
Urząd Miasta w Skarżysku-Kamiennej ul. Sikorskiego 18, Wydział Gospodarki Nieruchomościami pok. nr 85, tel. 41 25-20-183

Wymagane dokumenty
1. Wniosek osoby zainteresowanej zamianą nieruchomości, 2. Załączniki: • aktualny egzemplarz mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 z naniesioną lokalizacją gruntu, o zamianę którego wnioskodawca się ubiega. Mapę można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Skarżysku-Kamiennej, Plac Floriański 1.

Miejsce odbioru
Za pośrednictwem poczty

Opłaty
Nie pobiera się

Termin załatwienia
Obowiązujące przepisy nie przewidują wiążących terminów na załatwienie wniosku w sprawie zamiany nieruchomości

Tryb odwoławczy
Nie przysługuje

Uwagi
. W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości. 2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Podstawa prawna
art. 15, art. 37 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 518 z późn. zm.)

Podstawa prawna
Wniosek jest opiniowany przez Wydział, a następnie zostaje przedstawiony do rozpatrzenia przez Prezydenta Miasta Skarżyska-Kamiennej. W przypadku uzyskania akceptacji, zostaje przygotowany projekt uchwały Rady Miasta Skarżyska-Kamiennej. W przypadku podjęcia stosownej uchwały przez Radę Miasta dokonywana jest wycena zamienianych nieruchomości. Po sporządzeniu protokołu uzgodnień zostaje zawarty akt notarialny dot. zamiany nieruchomości. Opracował
Jerzy Pluta - inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami

Akceptował
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami

Zatwierdził
Beata Nowak - p.o. naczelnika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami