zadania i kompetencje Skarbnika Miasta

2003-07-01 1456
Art. czytany: 11034 razy

zadania i kompetencje Skarbnika Miasta

Zgodnie z § 11 Redulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Skarżyska - Kamiennej

§ 11.1. Skarbnik Miasta jest jednocześnie głównym księgowym budżetu. miasta.
2. Do zadań Skarbnika należy w szczególności ;

1) prowadzenie projektów budżetu Miasta,

2) prowadzenie księgowości budżetowej i gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,

3) opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu Miasta,

4) kontrasygnowanie oświadczeń woli mających spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych,

5) dokonywanie kontroli wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych,

6) parafowanie projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawach dotyczących zobowiązań finansowych,

7) wykonywanie innych zobowiązań powierzonych przez Prezydenta,

3. Skarbnik na czas swojej nieobecności udziela imiennego upoważnienia do kontrasygnaty dokumentów wyznaczonej przez siebie osobie, w porozumieniu z Prezydentem.

4. Przy wykonywaniu innych kompetencji i zadań powierzonych przez Prezydenta, Skarbnik działa w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami udzielonymi przez Prezydenta.