zadania i kompetencje Skarbnika Miasta 2003-07-01 1456 Art. czytany: 11034 razy zadania i kompetencje Skarbnika Miasta Zgodnie z § 11 Redulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Skarżyska - Kamiennej § 11.1. Skarbnik Miasta jest jednocześnie głównym księgowym budżetu. miasta. 2. Do zadań Skarbnika należy w szczególności ; 1) prowadzenie projektów budżetu Miasta, 2) prowadzenie księgowości budżetowej i gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu Miasta, 4) kontrasygnowanie oświadczeń woli mających spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych, 5) dokonywanie kontroli wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych, 6) parafowanie projektów uchwał Rady Miasta i zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawach dotyczących zobowiązań finansowych, 7) wykonywanie innych zobowiązań powierzonych przez Prezydenta, 3. Skarbnik na czas swojej nieobecności udziela imiennego upoważnienia do kontrasygnaty dokumentów wyznaczonej przez siebie osobie, w porozumieniu z Prezydentem. 4. Przy wykonywaniu innych kompetencji i zadań powierzonych przez Prezydenta, Skarbnik działa w granicach określonych imiennymi pełnomocnictwami udzielonymi przez Prezydenta. |