Sposób stanowienia Projektów zarządzeń Prezydenta Miasta - Sposób stanowienia Projektów zarządzeń Prezydenta Miasta

2004-03-12 1330
Art. czytany: 2770 razy

Z dnia: Sposób stanowienia Projektów zarządzeń Prezydenta Miasta

Sposoby stanowienia aktów publicznoprawnych Prezydenta Miasta

Zarządzenia

Projekt zarządzenia Prezydenta Miasta przygotowuje Naczelnik Wydziału / kierownik referatu równorzędnej komórki organizacyjnej z inicjatywy własnej, bądź na wniosek Prezydenta Miasta, Zastępcy Prezydenta Miasta lub Sekretarza Miasta oraz Skarbnika Miasta sprawującego nadzór merytoryczny nad wydziałem / równorzędną komórką organizacyjną.

Projekt zarządzenia wymaga:

1. Uzgodnienia z resortowym przełożonym oraz z Naczelnikami innych Wydziałów lub kierownikami równorzędnych komórek organizacyjnych, jeżeli zawiera w stosunku do tych wydziałów/ równorzędnych komórek organizacyjnych zadania, polecenia lub zobowiązania oraz ich akceptacji.
2. Zaopiniowania, pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami techniki legislacyjnej przez radcę prawnego.

Zarządzenie podpisuje Prezydent Miasta a w czasie jego nieobecności upoważniony zastępca Prezydenta.

Zarządzenie podlega rejestracji w centralnym rejestrze zarządzeń prezydenta miasta prowadzonym w Wydziale Organizacyjnym.