Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw 2004-12-30 1314 Art. czytany: 7141 razy Sprawy załatwiane są pisemnie, telefonicznie lub osobiście w Sekretariacie, w kolejności ich wpływu. Sprawy dotyczące zawarcia umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków załatwiane są w Dziale Obsługi Klienta pokój nr 13, w siedzibie Spółki ul. Cicha 8. Podstawą zawarcia umowy jest złożenie wniosku, którego formularz dostępny jest w Dziale Obsługi Klienta. Dane potrzebne do zawarcia umowy to: - dla osób fizyycznych: * NIP * PESEL - dla podmiotów gospodarczych: * NIP * REGON * Wypis z rejestru (kserokopia w załączeniu) Dla w/w podmiotów przy zmianie: - właściciela - administratora - zarządcy protokół zdawczo-odbiorczy wodomierza. W zakresie obsługi technicznej dotyczącej budowy, modernizacji, remontów przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, sprawy załatwiane są w Dziale Technicznym pokój numer 2 i 11. Wzory wniosków dostępne są na stronie internetowej MPWiK Sp. z o.o. adres: http://mpwik-skarzysko.eu w zakładce - Biuro Obsługi Klienta. |