Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

2004-12-30 1314
Art. czytany: 6547 razy

Sprawy załatwiane są pisemnie, telefonicznie lub osobiście w Sekretariacie, w kolejności ich wpływu.

Sprawy dotyczące zawarcia umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków
załatwiane są w Dziale Obsługi Klienta pokój nr 13,
w siedzibie Spółki ul. Cicha 8.

Podstawą zawarcia umowy jest złożenie wniosku,
którego formularz dostępny jest w Dziale Obsługi Klienta.

Dane potrzebne do zawarcia umowy to:
- dla osób fizyycznych:
* NIP
* PESEL
- dla podmiotów gospodarczych:
* NIP
* REGON
* Wypis z rejestru (kserokopia w załączeniu)

Dla w/w podmiotów przy zmianie:
- właściciela
- administratora
- zarządcy
protokół zdawczo-odbiorczy wodomierza.

W zakresie obsługi technicznej dotyczącej budowy, modernizacji, remontów przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, sprawy załatwiane są w Dziale Technicznym pokój numer 2 i 11.

Wzory wniosków dostępne są na stronie internetowej MPWiK Sp. z o.o. adres: http://mpwik-skarzysko.eu w zakładce - Biuro Obsługi Klienta.