Uzupełnienie aktu stanu cywilnego 2003-07-01 1152 Art. czytany: 2433 razy Miejsce załatwienia Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65 Wymagane dokumenty - podanie, które powinno zawierać: - zupełny odpis aktu stanu cywilnego, stanowiący podstawę uzupełnienia aktu Miejsce odbioru Urząd Miasta - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Sikorskiego 18, pok. 65 Opłaty Decyzja - 39 zł Opłata w kasie Urzędu Miasta do godz. 14.00 Termin załatwienia W ciągu miesiąca, w sprawach skomplikowanych, w ciągu 2 miesięcy Tryb odwoławczy tylko w przypadku decyzji odmownej do Wojewody Świętokrzyskiego Uwagi Akt stanu cywilnego nie zawierający wszystkich danych, które powinny być w nim zamieszczone, podlega uzupełnieniu. Podstawa prawna Art. 37 ustawy z 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (z dn. 28 listopada 2014r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 2014r. poz.1741, 1888, z 2015r. poz.262) Podstawa prawna wniosek zaopiniowany przez USCOpracował Bogusława Kołacz Akceptował Elżbieta Duda Zatwierdził Elżbieta Duda Sprawdził 28.12.2005 Teresa Smulczyńska |